Skip to main content

Net als veel anderen hier met een iPhone 11 heb ook ik sinds juli 2022 problemen met de verbinding.

Ik heb inmiddels al 2 keer met de klantenservice gebeld waar niks uitkwam en ben 3 KPN winkels binnen geweest waar er bij 2 winkels geen oplossing was en bij de derde winkel het probleem met de iPhone 11 en het KPN netwerk erkend werd en er spoedig een oplossing zou komen.

Ik heb sinds die tijd op de oplossing gewacht maar het is nog niet opgelost en heb dus al die tijd betaald.

 

Ik kwam onlangs pas deze topic tegen: 

Helaas is die gesloten en kan ik me dus niet meer melden.

 

Kan er nog iets gedaan worden? Want naast dat ik gewoon maandelijks betaal ben ik ook gewoon minder of niet bereikbaar buitenshuis.

Hoi @TychoS, welkom bij ons op het forum. Dat topic is inderdaad gesloten, het forum is geen ideaal platform voor zoveel berichten daarover. Het beste kan je ons hierover bellen (0800-0402), dan kan er een melding aangemaakt worden voor de technische dienst. Zij kunnen dan nakijken of je onder dat probleem valt of dat er iets anders speelt en via die weg kunnen de vervolgstappen bepaald worden. 


Hoi @TychoS, welkom bij ons op het forum. Dat topic is inderdaad gesloten, het forum is geen ideaal platform voor zoveel berichten daarover. Het beste kan je ons hierover bellen (0800-0402), dan kan er een melding aangemaakt worden voor de technische dienst. Zij kunnen dan nakijken of je onder dat probleem valt of dat er iets anders speelt en via die weg kunnen de vervolgstappen bepaald worden. 

Ik begrijp het. Het probleem is alleen dat ik al meerdere malen een oplossing heb proberen te vinden. Zowel telefonisch, in de winkel en nu via forum.

Vandaag heb ik toevallig nog gebeld en daar stuurde ze me door om een klacht in te dienen.

Ik weet het momenteel helaas ook niet meer.


Een klacht is niet de weg hierbij inderdaad, als het op die manier niet lukte is het ook mogelijk om het toestel voor reparatie aan te melden. Dat kan via de winkel waar je bent geweest, of via onze website: reparatie.kpn.com


Een klacht is niet de weg hierbij inderdaad, als het op die manier niet lukte is het ook mogelijk om het toestel voor reparatie aan te melden. Dat kan via de winkel waar je bent geweest, of via onze website: reparatie.kpn.com

Dat vermoeden had ik al. Ik ga straks nogmaals bellen. De telefoon laten repareren is niet de oplossing aangezien het echt gewoon de storing met de iPhone 11 en het KPN netwerk is zoals beschreven in mijn originele post in de link naar tweakers.


De reparatiedienst kan dat probleem ook constateren. In dat geval kunnen zij direct de juiste actie uitzetten. Dat is hierbij vaak zelfs de snelste weg 🙂