Hoi KPN,
ik heb de problemen gehad met de iPhone 11, waarbij er een hele tijd terug een grote terugroepactie is geweest van deze toestellen. Na verschillende belletjes met de klantenservice, gesprekken via het Forum en maanden geen internet hebben en afwachten zijn de iPhones omgeruild voor de IPhone 12.
Nu krijg ik doodleuk van de klantenservice te horen dat er weer (ongeveer) hetzelfde probleem is met de iPhone 12. Ik schakel namelijk continu over op KPN Edge en mijn verbinding met bellen is slecht/valt weg.
Na het hele gedoe rondom de iPhone 11, snap je toch dat mensen geen zin hebben om dit nóg een keer maanden te moeten doorlopen met de iPhone 12? Ik kan nu vaak niet op internet en slecht bellen. Dat is het hele principe van een bellen en internet abonnement bij jullie. Als jullie de service niet kunnen leveren, wat duidelijk blijkt, laat mensen dan alsjeblieft gewoon bij jullie weg gaan. Maar nee, je abonnement vroegtijdig stoppen zodat je naar een andere partij kan stappen kost je maanden abonnementskosten en een flinke boete.
Ik snap dat jullie technische problemen zoals dit niet 1,2,3 opgelost hebben, maar mensen zo laten wachten en vastlaten zitten aan het abonnement die niet levert waar je voor betaalt is echt echt niet oké. Ik kan niet wachten tot mijn abonnement afloopt in november en ik over kan stappen.
vriendelijke groet,
Muriel