Skip to main content

Dag, ik zie een aantal topics over dit probleem. Ook lees ik dat KPN toestellen vervangt en abbo kosten compenseert. Keurig! Het is mij wel een raadsel waarom ik na -heel vaak- contact zoeken met het 0800 nummer nooit teruggebeld wordt. Het verschil zit er mogelijk in dat we gebruik maakten van een sim only abbo. E.e.a heeft inmiddels lang genoeg geduurd en het abbo is gestopt, het geduld was op. Wel hebben we 6 maanden lang keurig betaald en niet geleverd gekregen. Ik zie dat KPN medew Shyrin_ aangeeft dat persoonlijk contact mogelijk is. Ik heb naar dat adres dus een privé bericht gestuurd met daarin het hele relaas. Ook hierop nog geen reactie gehad. Vandaar deze melding in dir forum. Ik zou heel graag persoonlijk contact hebben, zodat nu voor eens en altijd opgelost kan worden. Hoe moeilijk kan het zijn. Bij voorbaat dank! 

Hoi @Hendrik6073, welkom hier. 

Dit probleem speelde inderdaad een tijd terug. Erg balen. Nu begrijp ik dat je hier al vaak contact over hebt gehad. Alleen heb je nog steeds geen duidelijkheid en reactie van ons gehad. Ik wil graag eens meekijken. 

Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien: naam van de contractant, mobiel nummer, het specifieke toestel en het IMEI nummer. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik eens kijken. 


Hoi @Hendrik6073, welkom hier. 

Dit probleem speelde inderdaad een tijd terug. Erg balen. Nu begrijp ik dat je hier al vaak contact over hebt gehad. Alleen heb je nog steeds geen duidelijkheid en reactie van ons gehad. Ik wil graag eens meekijken. 

Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien: naam van de contractant, mobiel nummer, het specifieke toestel en het IMEI nummer. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik eens kijken. 

 

kan ik dit ook delen in een prive bericht, het gaat nl niet over het account waarmee ik in dit profiel zit. Dit hoort bij een abbo in een ander toestel. 


Aan jouw profiel toevoegen is ook geen probleem hoor. Als ik maar de juiste gegevens van de aansluiting ontvang. In het profiel is wel makkelijker voor mij. 


Aan jouw profiel toevoegen is ook geen probleem hoor. Als ik maar de juiste gegevens van de aansluiting ontvang. In het profiel is wel makkelijker voor mij. 

okay, zover mogelijk gevuld


Bedankt. Ik zie dat er in november contact over is geweest. Voor het toestel is het doorgezet. Alleen nog de vergoeding voor de abonnementskosten. Ik ga dat even voor je uitzoeken en kom er bij je op terug. 


Het wordt verder uitgezocht door mijn collega en dan wordt het verder voor je in orde gemaakt. 


Hoi, dank voor de reactie. Ik ben inmiddels gebeld en we zijn een oplossing overeen gekomen. Dank voor de inspanning!


Top. Graag gedaan. 

En mochten wij nog een keer weer kunnen helpen, laat het dan vooral weten.