Skip to main content

Beste, 

Dit is mijn 4e oproep hier na al 2 maanden geen of slecht bereik te hebben. Het is echt ongelofelijk dat een bedrijf als KPN het niet voor elkaar krijgt om dit probleem op te lossen. Voor mijn werk erg belangrijk om bereikbaar te zijn en dit is nu niet mogelijk. Ondertussen heb ik: 

  • nieuwe simkaart
  • e simkaart 
  • naar fysieke winkel geweest 
  • technische ticket gelogd 
  • 5x gebeld 
  • 3x hier iets geplaatst.
  • standaard instellingen op telefoon

Dit allemaal zonder succes maar ook zonder terugkoppeling. Weet dat als dit voor einde maand niet is opgelost ik mijn contract ga opzeggen en naar Vodafone ga. 
 

Het is echt te belachelijk voor woorden. Graag verneem ik wat hier nu op gebeurd en hoe ze hiervoor een oplossing gaan vinden zonder iedere klant te dwingen een nieuwe telefoon te kopen. 
 

clara 

Je hebt al veel geprobeerd. Vervelend! Zou gewoon goed moeten werken. Misschien heb je hier iets aan: dit zijn mijn instellingen. Misschien dat er iets bij jou anders staat?


 

Misschien helpt het om 4G aan te klikken ipv 5G? En een netwerkreset heb je ook al gedaan? Toen ik van Vodafone naar KPN ging moest ik dit doen anders werkte het niet perfect. 
 

 


Ik sluit me hier volledig bij aan. Ook meerdere keren gebeld, zit al weken op dit forum en heb inmiddels al twee nieuwe SIM-kaarten gekregen. We hebben twee abonnementen, waarvan 1 bij KPN en de ander bij Simyo die ook gebruik maakt van het “beste” netwerk van Nederland.

Inmiddels ook Radar en RTL nieuws geïnformeerd, maar ik ben bang dat daar niks uit gaat komen (als het maar gaat om 2000-4000 gebruikers).

Ik heb constant gevraagd naar tijdelijke oplossingen, maar ze willen totaal niets voor ons doen. Ze houden hun poot stijf. Geen leentelefoon, geen toezegging op compensatie (KPN dan, Simyo wel), geen korting op een nieuwe telefoon. Helemaal niks.

Het antwoord op dit forum is ook telkens hetzelfde en ik heb het idee dat ze nu ook geïrriteerd raken:

  1. Bellen, 10-15 minuten in de wacht staan en een ticket laten aanmaken
  2. Rekeningen doorbetalen
  3. Niet zeuren en “gewoon” wachten

Als het een bekend probleem is en KPN vraagt ons om te bellen, zorg er dan voor dat er een aparte lijn of optie bij het 0800-nummer voor ons gemaakt wordt zodat deze tickets sneller opgemaakt kunnen worden. Het is sowieso al raar om klanten te vragen om mee te helpen met het onderzoek. Maar goed…


Beste @Clara12345, wat rot dat jij hier ook tegenaan loopt! Ik begrijp dat er voor jou een ticket loopt. Dat is heel fijn om te lezen! We zullen jou per sms op de hoogte houden van de voortgang van het onderzoek. Je zou in de tussentijd inderdaad eens je netwerkinstellingen kunnen herstellen, zoals ikheetjeff aangeeft. Dit kan (tijdelijk) voor verbetering zorgen. Verder is het helaas echt afwachten tot er concreet iets uit het onderzoek komt. Over een eventuele compensatie wordt bij KPN altijd iets gezegd als het probleem opgelost is. Ook daar zullen we je dan zeker weten over informeren. Ik zou willen dat ik het voor je kon oplossen, maar op dit moment heb ik helaas geen ander nieuws!


Hi Marcia, is er al meer bekend? 
 

 


Al vanaf half mei heb ik een slechte verbinding en zie ik de E vaker rechts boven in mijn scherm staan dan 4G (Laat staan dat ik 5G zie) 

ik was verdorie nét overgestapt van Odido naar KPN toen deze ellende begon! Alle ‘tips’ van instellingen opnieuw instellen enz tot iPhone (12) opnieuw opstarten geprobeerd en elke week krijg ik een heel aardig SMS-je van KPN waar ik nú niets aan heb!! 
Gelukkig heb ik een maandelijks opzegbaar abonnement en voordat ik in september een paar maanden naar het buitenland ga, ben ik weg bij KPN als het niet opgelost is! Het is verdorie de KPN en niet een of andere klein onbekend bedrijfje. 
ik betaal er flink voor dus verwacht gewoon actie! 

 

 


Dit is dan wel weer goed nieuws, maar lang niet iedereen krijgt een SMS als deze.


Het is belachelijk dat er na 2 maanden nog niets van een oplossing is, het internet werkt vaker niet dan wel en ook alle aangedragen oplossingen heb ik al geprobeerd. Er is een ticket aangemaakt en daarmee is het wachten tot het is opgelost. Ik vind het onacceptabel dat het zo lang duurt zonder andere tijdelijke oplossingen te bieden. Binnenkort op vakantie en afhankelijk van de mobiele bundel.


Hier idem dito…als het over 2 maanden niet opgelost is ben ik weg bij KPN! Te zot voor woorden dit!


Reageer