Skip to main content

Ben opnieuw twee gebeld door +31887751720 terwijl ik geen bereik heb! Heb al meerdere malen aangegeven dat ik 0 bereik heb en dat ik gemaild wens te worden. Via de chat kom je ook alleen op de optie uit dat je gebeld zal worden maar dit gaat niet! Mijn geduld is op.

Hoi @Melanie2705 

Welkom op de community van KPN.

De mede klanten die getroffen zijn door het netwerkprobleem en hun iPhone 11 worden inderdaad gebeld, zodra zij aan de beurt zijn en een ticket hebben laten aanmaken.
Ik begrijp jouw daarin zeker, want gezien het probleem van onbereikbaar zijn, zou het handiger zijn om deze klanten per mail op de hoogte te brengen.
Maar KPN heeft gekozen om de getroffen klanten persoonlijk te bellen, wat op zich weer netjes is.

Je kunt nu twee opties:

• Of je belt zelf met een andere (vaste) telefoon naar de klantenservice op 0800-0402, en meld dat je onbereikbaar bent en inmiddels al twee telefoontjes daardoor hebt gemist.
  • Of je gaat langs een KPN (XL) Winkel bij jouw in de buurt, en legt het persoonlijk uit bij een KPN medewerker in de winkel, in de goede hoop dat die nog wat kan doen voor je.

Ik begrijp dat je geduld nu wel op is, maar je zult toch weer even in actie moeten komen, ook al is dat inmiddels méér dan vervelend aan het worden.

Hoi @Melanie2705 

Welkom op de community van KPN.

De mede klanten die getroffen zijn door het netwerkprobleem en hun iPhone 11 worden inderdaad gebeld, zodra zij aan de beurt zijn en een ticket hebben laten aanmaken.
Ik begrijp jouw daarin zeker, want gezien het probleem van onbereikbaar zijn, zou het handiger zijn om deze klanten per mail op de hoogte te brengen.
Maar KPN heeft gekozen om de getroffen klanten persoonlijk te bellen, wat op zich weer netjes is.

Je kunt nu twee opties:

• Of je belt zelf met een andere (vaste) telefoon naar de klantenservice op 0800-0402, en meld dat je onbereikbaar bent en inmiddels al twee telefoontjes daardoor hebt gemist.
  • Of je gaat langs een KPN (XL) Winkel bij jouw in de buurt, en legt het persoonlijk uit bij een KPN medewerker in de winkel, in de goede hoop dat die nog wat kan doen voor je.

Ik begrijp dat je geduld nu wel op is, maar je zult toch weer even in actie moeten komen, ook al is dat inmiddels méér dan vervelend aan het worden.

Dag Michel, ik heb al meerdere malen met het algemeen nummer gebeld met een andere telefoon maar die kunnen mij niet doorverbinden met die speciale afdeling, ik heb dan in het systeem laten zetten om dan mijn moeder te bellen na 3 gemiste belletjes. Maar hierna ben ik dus nog 2 keer gebeld. Ik zou dan ook zelfs niet weten of er wel goed een ticket openstaat. Als ik per telefoon niet geholpen kan worden dan zal dit in de winkel ook niet mogelijk zijn.

Ook vandaag heb ik de klantendienst nog gesproken en die kunnen niks betekenen! Er moet toch wel een aparte regeling zijn om klanten te contacteren die niet gebeld kunnen worden door storing?

Dit nummer wat je heeft gebeld, is voor het omruilen van je iPhone 11, je kan beter je nummer doorschakelen of je SIM kaart tijdelijk in een ander toestel doen.

Dit nummer wat je heeft gebeld, is voor het omruilen van je iPhone 11, je kan beter je nummer doorschakelen of je SIM kaart tijdelijk in een ander toestel doen.

Nummer doorschakelen kan niet, ik gok doordat er geen bereik is. Ik heb ook geen andere telefoon waar mijn e-sim in kan.

Zou alvast maar een fysieke SIM gaan halen, als het toestel opgestuurd gaat worden ben je de E-SIM toch kwijt en moet je weer moeite doen om een nieuwe te krijgen.

Ik zou als ik jou was in ieder geval ‘Bellen via WiFi’ aanzetten op je iPhone. Als je dan thuis bent heb je gewoon bereik via jouw WiFi netwerk. Als je buiten bent heb je daar niks aan, maar meer kans om dat belletje te ontvangen als je toevallig thuis bent.

Bellen via Wifi werkt ook niet, ik ben dus gewoon echt niet bereikbaar. 

Hoi @Melanie2705 

Vervelend allemaal.
Ik zou je nog wel kunnen adviseren om een tijdelijke prepaid aansluiting te nemen, van Odido of Vodafone.
Dan ben je in elk geval weer bereikbaar voor iedereen op het tijdelijk 06-nummer, totdat het probleem met KPN is opgelost.

Een fysieke prepaidkaart kun van Odido of Vodafone, dus niet bij een provider op het KPN netwerk, kun je direct kopen bij een Odido of VodafoneZiggo winkel bij jouw in de buurt.

Dit tijdelijke 06-nummer kun je dan doorgeven aan KPN, zodat ze je daarop kunnen bellen.

Heb je toevallig ook vast internet van KPN, dan zou je ook voor 2,- euro per maand, een vaste telefoonlijn (tijdelijk) kunnen nemen, deze kun je maandelijks weer opzeggen mocht je dat willen.
Maar dan moet je natuurlijk wel een vaste telefoontoestel in huis hebben.

Ben opnieuw twee gebeld door +31887751720 terwijl ik geen bereik heb! Heb al meerdere malen aangegeven dat ik 0 bereik heb en dat ik gemaild wens te worden. Via de chat kom je ook alleen op de optie uit dat je gebeld zal worden maar dit gaat niet! Mijn geduld is op.

Dit speelt al sinds mei bij iphone 11 gebruikers.

Sterkte gewenst, ik wacht al 3 maanden 🫣

Beste KPN, hier hetzelfde probleem. Al

maanden slecht bereik (3x naar winkel, 6x gebeld) en inmiddels nog steeds geen oplossing. Er weken geleden een ticket aangemaakt. Duidelijk aangegeven op welk nummer ze moeten bellen ivm dochter die op schoolt zit en het gaat weer mis. Natuurlijk weer contact gezocht met klantenservice en wat is het antwoord, u zal volgende week wel ergens gebeld worden.

hoeveel geduld moeten wij nog hebben? Communicatie is echt eenrichtingsverkeer en je wordt als klant met je rug tegen de muur gezet. Geduld is op na 4 maanden!

kpn: het zou zo fijn zijn als jullie zelf even mij bellen om dit te Bespreken

Hier ook nog niks opgeschoten met kpn

wachten en maar wachten…

communicatie is erg moeilijk bij kpn

Vandaag zelf maar weer gebeld. Kwam

geen steek verder. Aangegeven dat ik telefonisch een klacht wilde indienen over de gang van zaken en erbij laten vermelden dat ik een melding ging maken bij Radar en dat soort programma’s over de manier van communiceren. 
binnen een uur had ik een mail in de

mailbox waarin stond dat het toestel omgeruild wordt, via een link kon ik dit meteen regelen. heel fijn maar schandalig dat het zo dus blijkbaar moet. 

Ibox naar welk nummer heb je gebeld want ik heb hier ook problemen mee en wil ook graag zsm een oplossing

Reageer