Skip to main content

Ook mijn iPhone 11 valt telkens terug naar ‘E’ ipv 4g.  opnieuw aanmelden helpt soms (vliegtuigstand even aan en uit). 

 

KPN-klanten met iPhone 11 of 12 melden sinds begin juni 4G- of 5G-storing - Tablets en telefoons - Nieuws - Tweakers

Goedemorgen @Zoonvandemelkboer en welkom hier op onze Community.

Een bekend probleem en achter de schermen wordt hard gezocht naar een oplossing. Advies wat ik je nog wel mee wil geven, is om hiervoor een ticket aan te laten maken zodat dit ook mee kan worden genomen in het onderzoek. Je kunt hiervoor bellen naar het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). 


Dank Jan. Ik heb vorige week gebeld en een ticket laten aanmaken.


Inmiddels geupdate naar iOS 17.6.1, dat zou de boel moeten oplossen.   Dit is echter niet het geval waardoor ik nu al 2-3 maanden problemen met mobiel internet heb op mijn iPhone 11 met KPN. Hij blijft regelmatig terugvallen naar “E”  ipv 4G.   Hopeloos, vaak komt er dan helemaal geen data meer binnen.   

Ben ook bijzonder benieuwd wat KPN hiermee gaat doen richting een trouwe klant…..   Want de communicatie hieromtrent is matig, ik moet zelf contact zoeken, zegmaar…..


Inmiddels ook gebeld met KPN helpdesk, keurig te woord gestaan.  Maar conclusie na 3 maanden ellende met mobiel internet kan ik alleen maar afwachten op de oplossing, en wachten tot KPN mijn benaderd.  Ik ben benieuwd waar dit toe gaat leiden……      Ondertussen blijf ik aanklooien en betalen.  Dat wel. 


Morgen ook maar eens bellen 

Dacht dat het aan netwerk algemeen lag mbt mijn 4g die aantal maanden steeds weg is. Via Google er dus achter gekomen dat het bij kpn ligt en icm de iPhone 11. Bijzonder want bij heel oud Samsung toestel werkt alles gewoon.

Minder netjes is dat kpn dit niet even bekend maakt maar wel iedere maand geld ontvangt voor deze slechte dienst.

Compensatie oid zou wel op z'n plaats zijn. Als ik niet zou betalen dan staat bij wijze van spreken morgen een deurwaarder op de stoep. 

 


Reageer