Skip to main content

Hallo,

Ik heb Donderdag 30 Mei een iphone 11 besteld, nu kan ik nog steeds niet mijn bestellingsstatus bekijken? Hij geeft namelijk steeds aan dat mijn persoonlijke omgeving online staat en dat dit maximaal één uur kan duren.

Wanneer kan ik mijn nieuwe telefoon verwachten?

Groetjes Mette

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @Mette12 ,


Vanwege wat controles op jouw bestelling duurt het tegenwoordig vaak ruim een dag voordat je wat hoort. 

Ik adviseer jou om jouw forumprofiel te vullen, zodat een moderator kan kijken naar de status van de bestelling. 

Hierbij alvast een algemeen bericht van een moderator over de huidige drukte :

Weet dat het even kan duren voordat de online omgeving klaar staat. Al helemaal wanneer je een abonnement afsluit met een krediet boven de €250,00. Het abonnement moet namelijk eerst helemaal gecontroleerd worden voordat we een toestel de deur uit sturen:sweat_smile: . Excuses dat dit soms zo lang duurt, ik begrijp natuurlijk dat je zo snel mogelijk gebruik wilt maken van je bestelde toestel:persevere: . Duurt het bij jou nu al langer dan 1 dag? Maak dan een eigen topic aan of bel (0800-0402) of chat even met een van mijn collega's.  Wij proberen in ieder geval binnen 48 uur te reageren. Houd rekening met een toenemende drukte op het Forum, een reactie kan soms langer uitblijven.


@Mette12 

Jij hebt de bestelling natuurlijk gedaan op donderdag 30 april. Heb je jouw bestelling inmiddels binnen? 


@Noordzee jaa klopt, ik heb hem gister binnen gekregen dankjewel!


Reageer