Skip to main content

Al maanden bezig met de klantenservice van KPN vanwege een probleem wat niet heel vaak voorkomt. 

In oktober heb ik de e-mail gekregen van KPN met de link om de Iphone 11 om te ruilen voor een 13. Na maandenlang gezeik met klanten die wegvielen, geen bereik, internet wat het niet deed tijdens de gehele zomervakantie, etc,etc. was ik er wel klaar mee. Dat mailtje kwam als geroepen, alleen had ik in de tussentijd zelf al een Iphone 13 gekocht als backup. Bij het invullen van het formulier accepteerde het de Imei code niet. Dus contact opgenomen; om een lang verhaal kort te houden;  een niet veel voorkomend probleem wat door een speciale afdeling opgepakt zou worden. Inmiddels zijn we 2 maanden en 7 telefoongesprekken vanuit mijn kant verder. Het resultaat laat zich raden ; nooit teruggebeld en nooit verder geholpen!!

Ik ben onderhand zo klaar met KPN en die waardeloze service dat ik publicitaire stappen ga nemen. 

Je hoort nog eerder krekels dan dat kpn je te hulp schiet. Succes met de stappen, hopelijk kom je ergens

... alleen had ik in de tussentijd zelf al een Iphone 13 gekocht als backup.

Dat speelt geen rol toch in deze zaak?

Hoi ​@Ossenaar01, welkom! Onhandig dat het niet lukt met het formulier. Het is met de iPhone 11 zo dat deze twee imeinummers heeft. Kan zijn dat je juist de andere moet invullen. Als je, in de belapp *#06# intoetst, kan je de imei-nummers van je toestel makkelijk opvragen. Zorg er ook voor dat je het imeinummer zelf intypt en niet kopieert en plakt. Soms vindt het formulier dat ook niet leuk. Wil je laten weten of het met het andere nummer wel lukt?

Reageer