Skip to main content

Het bekende probleem iPhone 11 en 4g werkt niet of slecht. Nu belde kpn dat ik de iPhone op kan sturen en zelf een andere telefoon tijdenlijk moet aanschaffen!

heeft iemand dit al gedaan?

@KPN is t niet t probleem bij jullie ipv mijn telefoon aangezien er 1000zende mensen hier problemen mee hebben, al die toestellen moeten gerepareerd worden?

en is t niet aan jullie om een toestel te vervangen!? Tenslotte ligt t probleem bij jullie!? 

Ja heb ik gedaan. Is helaas de enige manier op je 11 omgeruild te krijgen voor een 13.

Het is niet verplicht om een andere telefoon te kopen, over het algemeen heb je namelijk binnen 1 week een nieuw toestel. Gewoon van iemand een gebruikt toestel lenen als noodoplossing. Maak wel een goede backup van je telefoon voor je die opstuurt.

Ja heb ik gedaan. Is helaas de enige manier op je 11 omgeruild te krijgen voor een 13.

Heb jij een nieuwe 13 gekregen en hoe lang moest je wachten? 

Heb jij een nieuwe 13 gekregen en hoe lang moest je wachten? 

Ja heb een nieuwe 13 gekregen. Heeft vanaf opsturen van mijn 11 tot ontvangst 13 wel twee weken geduurd.

Hoi Suzanne. Ik vrees dat opsturen wel de enige manier is om het toestel om te ruilen als deze daarvoor in aanmerking komt. Er loopt dus al wel een storingsticket voor jou? Mocht dat niet het geval zijn dan zou ik zo spoedig mogelijk bellen met 0800-0402 om alsnog een ticket te laten aanmaken.

Reageer