Skip to main content

Gister heb ik een verlenging van mijn abbonement gedaan, dit gaat om een iphone 11 pro max 256 GB space grey. Hij is op dit moment niet op voorraad ? Hoelang gaat dit duren aangezien het om een toestel gaat van 1300 euro en ik geen probleem heb om bij een andere provider verder te gaan kijken.. 

vriendelijke groet

 

Welkom @Cas Vos 

Door het coronavirus liggen in China alle fabrieken van Apple stil momenteel.


En jullie hebben geen contact met apple wanneer er weer een levering verwacht kan worden ?


En jullie hebben geen contact met apple wanneer er weer een levering verwacht kan worden ?

 


Denkt u dat Apple dat wel weet dan? Volgens mij weet geen mens dat. 


Hi @Cas Vos, vanuit Apple krijgen we normaal gesproken een ‘verwachte levertijd’ als er toestellen niet meer voorradig zijn en weer geleverd moeten worden, op dit moment ontbreekt die verwachte levertijd omdat Apple het zelf blijkbaar ook niet helemaal duidelijk heeft. De 11 pro max in Space Grey zou op dit moment volgens mijn overzicht echter wel voorradig moeten zijn bij de consumentenmarkt, heb je intussen wellicht bericht gehad over de bezorging?

Zo nee, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Ik kijk dan graag na hoe het precies zit!


Hi @Cas Vos, vanuit Apple krijgen we normaal gesproken een ‘verwachte levertijd’ als er toestellen niet meer voorradig zijn en weer geleverd moeten worden, op dit moment ontbreekt die verwachte levertijd omdat Apple het zelf blijkbaar ook niet helemaal duidelijk heeft. De 11 pro max in Space Grey zou op dit moment volgens mijn overzicht echter wel voorradig moeten zijn bij de consumentenmarkt, heb je intussen wellicht bericht gehad over de bezorging?

Zo nee, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Ik kijk dan graag na hoe het precies zit!

Gedaan, kijk uit naar je reactie. En jaa ik heb wel bericht gehad over de bezorging maar daar stond in dat die niet op voorraad was


Bedankt! Ik zie meerdere mobiele nummers op dit adres, zou je ook nog aan willen geven op welk nummer de verlenging door is gevoerd? :slight_smile:


Zou je nog aan willen geven om welk nummer het gaat? Of heb je het toestel inmiddels in ontvangst mogen nemen? Hoor graag hoe het zit :relaxed:


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!