Beste,
Ik ervaar al sinds Augustus hetzelfde probleem als het landelijke iPhone 11 netwerk probleem op mijn iPhone 11 Pro. Er is voor mij al minstens drie keer een ticket aangemaakt, waarna ik door de technische dienst keer op keer wordt weggestuurd omdat zij stellen dat dit probleem niet voorkomt op de Pro en enkel de “gewone” 11 betreft. Dit is simpelweg niet waar, maar er zijn tot op heden waarschijnlijk te weinig meldingen voor KPN om dit serieus op te pakken. Echter is er selectief voor sommigen met een pro wél vervanging aangeboden..
Voor de vierde poging ben ik naar de KPN XL gegaan in Nieuwegein, waar zij enorm hun best hebben gedaan een oplossing te bedenken. Aangeraden werd om een paar dagen de netwerkproblemen te loggen, om zodoende bewijs te leveren aan KPN dat mijn Pro wel degelijk hetzelfde probleem ervaart. Na dit gedaan te hebben, heeft de medewerker mijn vierde ticket aangemaakt op woensdag 21 december 2022; ik wacht tijdens het maken van dit bericht nog op het belletje.
Nu zie ik in het algemene forum (Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11) staan dat bij alle tickets aangemaakt ná de 19e de telefoon wordt opgestuurd voor reparatie. Betekent dit dat ik sowieso geen iPhone 12 aangeboden ga worden, in afwijking van honderden andere klanten, enkel omdat ik onterecht (minstens) drie keer ben weggestuurd?
Hopelijk begrijp ik het bericht op het oude forum verkeerd. Ik hoor het graag!
Met vriendelijke groet,
Lisa