Skip to main content
Vraag

Iphone 11 probleem met 4G

  • 12 July 2024
  • 23 reacties
  • 241 keer bekeken

Waar kan ik zien of het probleem is opgelost.

op de site is de laatste update van 4 juli.

Ik had op vakantie ook geen 4G.

Wat wordt er nu aan gedaan?

Ik kan zelfs mijn navigatie op mijn telefoon niet gebruiken want dan zegt deze internet verbinding verbroken.

zo heb ik niks aan mijn telefoon.

zaterdag was ik een dag in hartje Den Haag en nergens 4G. 
 

hoe kan dit?

mvg Ton

Foto er bij van update 4 juli.

Ik kan nog niets whatsapp bellen dan wordt halverwege de verbinding verbroken.

 


Ik hoor nu dat je gecompenseerd kan worden. 
maar hoe moest ik weten dat het niet aan mijn telefoon lag. 
ik dacht, ik moet een nieuwe kopen.

wat moet ik nu doen???

ze hadden mij ook een sms kunnen sturen.

u ondervindt problemen met uw huidige telefoon en wij zien dat u verbinding regelmatig weg valt.
 

Ik kan niet meer whatsappen in de auto en navigeren lukt ook niet goed. Ik hoor graag van KPN wat de oplossing is. Want nu kan ik niks. Moet ik een nieuwe telefoon kopen of wordt dit opgelost, maar ik wil geen nieuwe telefoon kopen.

laat even weten wat ik moet doen.

Deze telefoon is trouwens gekocht via KPN.

de Wifi werkt wel goed, maar daar heb ik geen abonnement voor.

 

 

 


Het balletje is nu wel gaan rollen, eindelijk. RTL en Tweakers hebben het online gezet en plotseling krijgen mensen nu in ieder geval een SMS als ze contact hebben opgenomen met KPN over compensatie. Het is een hele vervelende situatie, op dit moment kan je niet zoveel doen. Maar voor gisteren leek het we even in de doofpot te zijn gestopt.

Ik heb even een andere telefoon geprobeerd en dat werkte, maar de telefoon (Android) was zo oud dat ik weer andere beperkingen had. Dus toch weer terug naar de iPhone 11 voor mij. 


Ik nu een paar keer gebeld.

maar uiteindelijk vertel ik het probleem en wordt de verbinding verbroken.


Kan iemand van KPN een ticket aanmaken.


Ik nu een paar keer gebeld.

maar uiteindelijk vertel ik het probleem en wordt de verbinding verbroken.

In instellingen > mobiel netwerk > jouw KPN sim > Bellen via WiFi

Als je deze optie aan hebt staan en thuis bent op je WiFi netwerk, dan zou je gewoon moeten kunnen bellen naar KPN zonder onderbreking. Werkte bij mij ook.


Ik word weer doorverbonden 


Ik heb een ticket aan kunnen maken.


Waardeloos joh,

wij hebben hier 2 nieuwe iPhones aangeschaft omdat we dachten dat de telefoons kapot waren. Nu blijkt dus dat de telefoons helemaal niet stuk waren 🤨


Wordt er ook nog door KPN gereageerd op deze vraag. Want ik hoor dat we gebeld gaan worden. Maar hoor of zie niks. Op dat ene sms je na. Dat ze mijn melding in onderzoek hebben.

Wat gaan ze doen. Wordt mijn iPhone 11 omgeruild?


Hoi TM,

nee ik verspil er geen energie in, je word toch blij gemaakt  met een kado uit eigen zak. 😃
 

 


Mogelijk lost dat je probleem op.

En als dat niet zo is.

Ik ben nog steeds niet geholpen door KPN

Heel jammer dit.

 


Mogelijk lost dat je probleem op.

En als dat niet zo is.

Ik ben nog steeds niet geholpen door KPN

Heel jammer dit.

 

Bij mij werkt het nog steeds niet lekker. Lijkt wel ietsjes beter te gaan, maar nog steeds grotendeels onbereikbaar.

Is dat trouwens correct Nederlands? ‘Zorg dat je de laatste update doet’? Maakt allemaal niks uit, het lijkt alsof er een groep stagiaires op dit probleem is gezet en dat ze bij KPN hopen dat mensen het opgeven.


 


Zo jammer dit


Je krijgt nog een sms 🙄


Weer wachten en dan ?


Weer wachten en dan ?

Denk het?

Ik hoor helemaal niks…


Weer een sms vandaag 👌


Weer wachten en dan ?


Weer wachten en dan ?

Er gebeurt toch niks 😉


Weer wachten en dan ?

Ben je nog steeds niet geholpen? Volgens mij heb je op hetzelfde moment een ticket gemaakt als ik. 


Klopt maar blijf alleen sms ontvangen en nog niet gebeld 


Reageer