Skip to main content
Beantwoord

iPhone 11 probleem oplossen heeft veel moeite gekost

• August 12, 2025
  • 2 reacties
  • 65 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik zie weer mensen met Iphone 11 problemen. En een topic wat maar snel gesloten wordt door KPN. 

Ook ik ben lang aan het lijntje gehouden door KPN. Uiteindelijk naar de geschillencommissie gestapt en gelijk gekregen.

Laat je niet voor de gek houden hier. Het is gewoon een bekend probleem. Stap gelijk naar de geschillencommissie is mijn advies. Zij bekijken de zaak en zien er ook op toe dat het opgelost wordt. Die kinderachtige nietszeggende reacties van moderators hier heb je allemaal niets aan.

Beste antwoord door Ik_Combineer

Als ik naar je geschiedenis kijk heb je in het verleden wel eens met iphone 11 discussies bemoeit en zijn deze allemaal ook opgelost. KPN heeft (inmiddels) een gestandaardiseerde werkwijze en deze iphones worden gewoon omgewisseld. Dus ik snap niet waar je vandaan komt. Op deze community worden topics ook niet verwijderd tenzij ze tegen de huisregels zijn.

2 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • August 12, 2025

Als ik naar je geschiedenis kijk heb je in het verleden wel eens met iphone 11 discussies bemoeit en zijn deze allemaal ook opgelost. KPN heeft (inmiddels) een gestandaardiseerde werkwijze en deze iphones worden gewoon omgewisseld. Dus ik snap niet waar je vandaan komt. Op deze community worden topics ook niet verwijderd tenzij ze tegen de huisregels zijn.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • August 13, 2025

Ik begrijp dat je het als KPN medewerker niet snapt. Dat KPN medewerkers het niet snappen is nu net het hele probleem en daardoor ben ik een jaar lang aan het lijntje gehouden.

Maar er is dus wel een partij die het snapt en dat is dus de geschillencommissie.

Vandaar vanuit mijn persoonlijke ervaringen het advies naar de mensen die zich nu weer melden: ga niet in discussie met KPN maar gelijk naar de geschillencommissie.