Skip to main content

YES!!!!!!! Ook ik sluit me aan in de rij van ontevreden KPN gebruikers, slechte verbindingskwaliteit tijdens het opstarten van telefoongesprekken, geen data, batterij die heet wordt van het zoeken naar een netwerk, drama! Het ligt niet aan de iPhone11 want gebruikers via een andere provider hebben totaal geen problemen, bij een KPN winkel geweest en kunnen niks voor me doen behalve indirect wijzen naar Apple. Zelf natuurlijk alles geprobeerd inclusief een harde reset, mensen worden niet serieus genomen, het is een grote schande.

Welkom bij de club. Zoals je waarschijnlijk op dit forum ziet, zijn er velen, inclusief mijzelf, die dit probleem hebben.

Wat er nu gaat gebeuren is dat er iemand van het KPN forum jou een standaardantwoord gaat geven, waarbij je naar het 0800 nummer moet bellen en een ticket moet aanmaken. Of er wordt verteld dat je je telefoon moet resetten.


@Bas Slotboom Wat @Matthew83  schrijft klopt.  Met de toevoeging dat we achter de schermen druk bezig zijn om het verder te analyseren. Zo lang daar geen uitsluitsel over is, zal het bij het volgende advies blijven:

 

Bel met 0800 0402 en laat een ticket aanmaken.  Op die manier geef je te kennen dat je deze problemen ervaart en heb je ook een handvat als er eenmaal meer duidelijkheid is. 


Reageer