Skip to main content
Vraag

iPhone 11 wordt niet vervangen voor iPhone 13, ondanks toezegging

• July 3, 2025
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

6 weken lang heb ik geen werkende telefoon telefoon gehad. Door een storing bij jullie…. Na meerdere keren telefonisch contact te hebben gehad, kwamen jullie met de belofte om mij ter compensatie een iPhone 13 toe te sturen. Dit omdat ik een 11 heb en dat zou het probleem zijn volgens de medewerker. Ik vroeg hem nog kan ik dit zwart op wit krijgen? Ja hoor binnen enkele dagen ontvangt u van ons een e-mail. 

NA 2 weken wordt ik gebeld en werd mij verteld dat de medewerker mij verkeerd had geïnformeerd. Zonder oplossing werd er opgehangen en ik zat nog steeds zonder werkende telefoon + wel rekeningen die binnen kwamen en ik moet betalen… 

Zo kunt je toch niet met klanten omgaan? 😳

2 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • July 4, 2025

Hoi ​@Lisa Maria Vrij 
Vervelende zaak voor je Lisa
Om dat hier te schrijven lucht wel op begrijp ik, maar beter is om een klacht in te dienen  op het klachtenformulier  dan komt het bij de goede afdeling terecht.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom ​@Lisa Maria Vrij.

Wat rot deze situatie. Het is natuurlijk de bedoeling dat het voor je wordt opgelost. Ben je intussen verder gekomen met de tip van huistijger hierboven? Je kunt anders ook een belafspraak maken: een van mijn collega's belt je terug en helpt je verder, zodat het alsnog opgelost wordt.