Ik ben het na maanden wachten wel zat.
Staat mijn ticket nog open?
Gaarne antwoord.
Met een vriendelijke groet
van een zeer lang wachtende klant
Ik ben het na maanden wachten wel zat.
Gaarne antwoord.
Met een vriendelijke groet
van een zeer lang wachtende klant
ik begrijp nu dat ik echt wordt gebeld?
Ik hoop wel dat ik nu gebeld …. 🫣
Factuur is weer betaald.
Nu graag compensatie en omruil van mijn iPhone 11.
Mijn excuus
De laatste actie in je klacht is van 30 oktober, daarin is aangegeven dat je op 17-10 een sms zou hebben gekregen maar daarvan gaf jij aan dat je die niet ontvangen hebt De collega heeft verder benoemd dat je het nog even zou afwachten, maar het lijkt er niet op dat er in tussentijd iets gebeurd is. Als je ook nu, 19 dagen later, nog niks vernomen hebt vanuit je klacht dan wil hier toch graag even navraag over doen bij de betreffende afdeling want het duurt zo wel erg lang. Ik hoop dat ik snel meer nieuws voor je heb, zodra ik meer weet meld ik me hier weer!
Bedankt alvast.
Ik ben wat wijzer
De ticket is aangemaakt op je contact telefoonnummer (een 06-nummer), terwijl jij de problemen ervaart met een 097-nummer en helemaal niet een 06-nummer hebt via KPN. Hierdoor is er ergens in het proces iets uitgevallen en dit gaan ze nu herstellen. Je hebt recht op een vervangend toestel en dit gaat ook echt geregeld worden, door de problemen die nu zijn ontstaan verwachten ze echter wel dat het een aantal weken kan gaan duren voordat die naar jou verzonden zal worden. Excuus voor deze gang van zaken, ik zal je verder op de hoogte houden als ik er meer over hoor!
Super bedankt. Ik ben hier erg blij mee.
Gelukkig komt het nu goed.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.