Skip to main content
Beantwoord

iphone 12 levering

• November 1, 2020
  • 1 reactie
  • 111 keer bekeken

Hallo op 26 oktober iphone 12 64gb zwart besteld wanneer kan ik een levering verwachten?

Mvg

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste @Mano829, welkom en sorry voor de late reactie! We hebben je topic per abuis gemist. Ik zie dat we de reguliere iPhone 12 64 GB in de loop van deze week verwachten. Daar wil ik wel de volgende kanttekening bij maken: wij zien niet hoeveel er binnenkomen. Als er meer besteld zijn dan geleverd, kan het betekenen dat jouw toestel er nog niet bij zit. Je krijgt een mail zodra er een toestel beschikbaar is.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 9, 2020

Beste @Mano829, welkom en sorry voor de late reactie! We hebben je topic per abuis gemist. Ik zie dat we de reguliere iPhone 12 64 GB in de loop van deze week verwachten. Daar wil ik wel de volgende kanttekening bij maken: wij zien niet hoeveel er binnenkomen. Als er meer besteld zijn dan geleverd, kan het betekenen dat jouw toestel er nog niet bij zit. Je krijgt een mail zodra er een toestel beschikbaar is.