Skip to main content

Beste KPN,

 

Enkele dagen geleden heb ik bij jullie een iPhone 12 mini black 128 gb besteld. Er werd vermeld dat deze voor morgen in huis was. Echter kreeg ik daarna direct een melding dat deze niet op voorraad is. Vervolgens zag ik staan leverbaar midden juli en een dag later ineens leverbaar eind juli. Ik zou graag willen weten hoe dit nu zit? Waarom zou ik een maand wachten op mijn toestel als ik kan overstappen van provider en direct het toestel wel morgen in huis heb. 😕 inmiddels als 10 jaar klant. Maar deze taferelen laten mij toch denken om te wisselen van provider. Beetje jammer 

Hoi @ToineT, welkom op het forum! :blush:

Ontzettend balen dat de iPhone 12 Mini 128GB Black niet meer op voorraad is. Als je een nieuw toestel bestelt, wil je die natuurlijk zo snel mogelijk in ontvangst en gebruik nemen! 

Ik ben gelijk voor je gaan kijken wanneer we hem verwachten weer op voorraad te krijgen. Dat is gelukkig al heel gauw; de verwachting is namelijk dat we in de loop van deze week weer een lading van deze telefoons krijgen. Hopelijk heb jij aan het einde van deze week je nieuwe telefoon in handen! :wink: