Skip to main content

Beste Jörg Kramer, 

Bedankt dat je me veel plezier wenst met mijn abonnement. Dit had je niet moeten doen en je had het mij echt niet toegewenst, als de communicatie in je organisatie goed was geweest. Je had dan geweten dat ik uren, dagen, weken lang steeds weer je medewerkers aan de telefoon heb gehad om mijn IPhone 12, bij jullie gekocht, geactiveerd te krijgen. Niet geactiveerd en nog steeds niet dus, ook niet na mijn ingediende klacht. Beloften aan mij worden bij je medewerkers niet nagekomen. Kennis over activatie van de e-sim is er bij hen niet of nauwelijks. Als het goed is staat alles hierover in de computer van de organisatie genoteerd. Hoe komt dit bij je over? 

Vriendelijke groet 

Paul 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @paulus de en welkom op ons forum!

Ik ben dan wel niet Jörg, maar ik wil je wel verder helpen. Je hebt het over de activatie van jouw IPhone 12 en de activatie van de e-sim? Wat bedoel je precies over de activatie van de IPhone 12? Zou je me daar wat meer over kunnen vertellen?
Qua e-sim, heb je de benodigde QR code al ontvangen waarmee je de e-sim kunt activeren? Deze krijg je zodra het abonnement actief is.

In afwachting van je antwoord (Tip: als je dan gelijk jouw forumprofiel zou willen invullen met de gegevens die ik nodig heb om jou verder te helpen.