Beste KPN,
Ik heb inmiddels al maanden problemen met mijn iPhone 11. In september heb ik mij al op het forum gemeld.
Op 1 november ben ik gebeld dat ik mijn iPhone 11 kan omruilen voor een iPhone 12. Binnen 4 weken zou deze thuis gestuurd worden. Inmiddels zijn we bijna 5 weken verder… Ik heb nog steeds niets ontvangen! Ook geen enkel bericht van KPN wanneer er wel geleverd zou worden.
Afgelopen woensdag maar eens gebeld naar KPN. Hetzelfde nummer als waarmee jullie mij belden op 1 november. Ik werd in de wacht gezet om het uit te zoeken. Daarna hoorde ik dat de “supervisor” mij dezelfde dag nog zou terugbellen. Jullie kunnen het al raden: dat is niet gebeurd. Niemand heeft teruggebeld.
Vandaag weer opnieuw gebeld naar KPN. Exact hetzelfde verhaal. Ik werd in de wacht gezet omdat er overlegd moest worden met een collega. Vervolgens krijg ik de boodschap: u wordt vandaag nog teruggebeld door de “floormanager”. Ook dit keer heeft niemand mij teruggebeld.
Ik ben er inmiddels helemaal klaar mee. 5 maanden problemen op een abonnement van 2 jaar. Jullie gaan schandalig om met klanten. Afspraken worden niet nagekomen, slechte communicatie en totaal gebrek aan klantgerichtheid.
Wanneer komt de oplossing?