Skip to main content

Ik heb mijn iPhone 12 Pro 256GB (gold) op 16 oktober besteld wij zijn nu bijna een maand verder en ik heb nog niks gehoord? is er wat fout gegaan of is er serieus geen voorraad? Iedereen die ik ken heeft al zijn iPhone die veel later hebben besteld. 

 

 20 Nov gaat mijn simkaart over en als ik dan geen iPhone heb heb ik ook geen simkaart? ik hoop dat ik minstens mijn simkaart dan heb ontvangen. 

 

Ik maak opnieuw een topic aan omdat mij eerste topic wel verplaatst wordt maar niet beantwoord :)

Hi @Acreed, dat je bericht verplaatst is naar het algemene topic is prima, maar dan had je wel antwoord moeten krijgen aangezien jij een vrij specifieke vraag hebt over je simkaart. 

Als je nummerbehoud aan hebt gevraagd per 20 november maar je bestelling van KPN is nog niet geleverd, dan verschuift het overnemen van je nummer. Je blijft dan dus bij je huidige provider, totdat je het pakketje van KPN in ontvangst hebt kunnen nemen :slight_smile:

Dat je lang moet wachten op je iPhone is niet zo leuk, maar je blijft gelukkig wél gewoon bereikbaar :relaxed: