Skip to main content

ik lees dit artikel vandaag op tweakers,

 

https://tweakers.net/nieuws/224094/kpn-klanten-met-iphone-11-of-12-melden-sinds-begin-juni-4g-of-5g-storing.html

 

ik heb dus een iPhone 12 Pro, ik heb ook dit probleem vooral op Schiphol en a’dam-Zuid maar het bereik is niet denderend op meerdere plekken zo slecht dat ik dus terug geschakeld ben naar 4G maar met dat valt die soms ook idd naar Edge.

@Sanne van KPN hoe komen we in aanmerking voor een compensatie want dit is ook exact wat ik ervaar met me iPhone 12 Pro!

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @GoGo22, welkom hier! 

Er zijn een aantal standaarddingen die je kunt proberen bij problemen met internet en bereik:

  • zet het toestel eens uit en weer aan
  • probeer om de simkaart in een ander toestel te plaatsen. Werkt het dan wel?
  • zet de netwerkinstellingen opnieuw in, via: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'

Je hebt deze tips misschien al vaker gehoord, maar het kan geen kwaad om ze even te herhalen.

Werken deze tips echter niet, neem dan contact op met onze telefonische klantenservice (0800 - 0402, gratis).

Hier kan je een melding aan laten maken voor de technische dienst. Vanuit de technische dienst wordt je dan ook op hoogte gehouden over je melding en het verdere verloop.


Hoi @GoGo22, welkom hier! 

Er zijn een aantal standaarddingen die je kunt proberen bij problemen met internet en bereik:

  • zet het toestel eens uit en weer aan
  • probeer om de simkaart in een ander toestel te plaatsen. Werkt het dan wel?
  • zet de netwerkinstellingen opnieuw in, via: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'

Je hebt deze tips misschien al vaker geboord, maar het kan geen kwaad om ze even te herhalen.

Werken deze tips echter niet, neem dan contact op met onze telefonische klantenservice (0800 - 0402, gratis).

Hier kan je een melding aan laten maken voor de technische dienst. Vanuit de technische dienst wordt je dan ook op hoogte gehouden over je melding en het verdere verloop.


Erik bedankt voor je reactie, maar idd dat zijn al dingen wat ik geprobeerd heb. Had paar weken/maanden terug zelfs me telefoon op fabrieksinstellingen terug gezet puur om dat uit te sluiten maar tevergeefs. İk heb een e-sim van kpn en fysieke (werk) odido sim kaart in me telefoon en met KPN heb ik deze problemen dus op de plekken wat ik had aangegeven met odido weer niet dus ja best irritant voor iets waar je goed voor betaald en dus niet naar verwachting werkt.

 

ik had al contact gehad telefonisch ik wordt als het goed is vandaag teruggebeld..


Reageer