Skip to main content

Hallo ik heb sinds kort de iphone 12 pro. Als ik mijn partner bel die ook een iohone heeft hoor ik wel een kiestoon maar als ik iemand bel met een android toestel hoor ik pas wat als diegene opneemt.

Enig idee wat dit kan zijn

Dit was heel gebruikelijk toen VoLTE net was ingevoerd. 

Oplossing kan zijn een keertje via 2G bellen. Mogelijk werkt het via 4G en VoWifi dan ook weer.


2G geeft de iphone niet meer aan. Ze zeiden laatst dat het aan de simkaart zou liggen maar dat vind ik wel vreemd. Heb het nu even op 4G gezet en zal het binnenkort gaan uitproberen of get nu wel werkt.


Hoi @GeraMF, in het verleden zagen we dit vaker inderdaad, maar tegenwoordig zelden. Als het na het op 4G zetten nog steeds speelt kan je ons het beste even bellen op 0800-0402. Via die weg kan gekeken worden of er iets te zien is, en anders kan er een melding voor de technische dienst worden aangemaakt zodat zij kunnen kijken waar het misgaat.


Ik zit bij Lebara kan ik dan ook.via jullie contact opnemen. Dit omdat lebara op jullie netwerk zit.


Ik zit bij Lebara kan ik dan ook.via jullie contact opnemen. Dit omdat lebara op jullie netwerk zit.

Dan zal je inderdaad geen contact met ons hoeven opnemen. Je kunt in dat geval contact opnemen met Lebara zelf. Zij hebben een eigen ingang bij onze technische dienst, elke provider kan alleen voor hun eigen klanten meldingen aanmaken.


Ok bedankt


Ik heb het toestel op 4G gezet en nu hoor ik wel een kiestoon

Bedankt voor de reacties.


Reageer