Skip to main content

Ik heb 29-12-2023 de IPhone 13 Green besteld. Inmiddels 2 mails ontvangen dat levering nog op zich laat wachten. 

Een medewerker heeft aangegeven dat de telefoon deze week op zou worden gestuurd maar helaas..…

Ik hoor graag wat de verwachting is. 

Je zult moeten bellen. Voor toestellen die niet direct leverbaar zijn heeft kpn een lijst met backorders die dagelijks wordt bijgewerkt. Soms duurt het toch opeens langer. Kpn is afhankelijk van Apple en die weer van de container in Rotterdam en die weer van het transport etc. Etc.


Hi @Jes_si7, voor zover ik nu kan zien is er gisteren weer een levering binnen gekomen, ik hoop dat jouw toestel daar ook bij zat en je inmiddels een afspraak voor de bezorging hebt kunnen maken!


Hallo Maja, dankjewel voor je 'update'. Helaas nog geen afspraak kunnen maken. Status bestelling blijft staan op  niet leverbaar en geen bericht ontvangen van KPN......


Dit toestel is wel echt weer op voorraad nu, mocht je nog steeds geen afspraak hebben kunnen maken dan heb ik daar niet direct een verklaring voor 🤔 Ik hoop uiteraard dat je goed nieuws voor me hebt en dat het toestel inmiddels naar je onderweg is!