Skip to main content
Beantwoord

iPhone 13 Pro en Multisim werkt niet

• February 20, 2025
  • 6 reacties
  • 65 keer bekeken

Ik heb een iPhone 13 Pro en een Apple Watch SE 2e gen met cellular. Zodra ik multisim activeer op mijn abonnement kan ik mijn iPhone niet meer opnemen. Als ik gebeld wordt, wordt het gesprek door de telefoon meteen beëindigd. 
Bij de KPN winkel konden ze mij niet helpen. De geïnstalleerde simkaart (ik had eerst e-sim) en het nieuwe abonnement (voor 2 jaar, wat ik eigenlijk niet wilde) heeft geen resultaat opgeleverd, het euvel blijft hetzelfde.
Zowel bij de KPN winkel als bij Amac en Apple support zijn alle instellingen nagekeken en alles staat goed. Waarom werkt dit niet?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Moontje020, nog een update van mijn kant. Eigenlijk een update dat het onderzoek nog loopt. Heeft het bij jou ook gewerkt om WiFi en Bluetooth minimaal 24 uur uit te zetten? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • February 20, 2025

@Moontje020 

KPN heeft het probleem met multisim in onderzoek omdat er meer meldingen van binnenkomen zie:

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • February 23, 2025

Hi ​@Moontje020, welkom bij onze community. 

Dit hebben wij inderdaad in onderzoek, er wordt dus gewerkt aan een oplossing. Wat je nog kunt proberen is zowel WiFi als bluetooth uit te zetten op de watch. Dan ben je bereikbaar, Probeer dit na 24 uur weer aan te zetten en kijken of het dan weer werkt. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 25, 2025

Hi ​@Moontje020, welkom bij onze community. 

Dit hebben wij inderdaad in onderzoek, er wordt dus gewerkt aan een oplossing. Wat je nog kunt proberen is zowel WiFi als bluetooth uit te zetten op de watch. Dan ben je bereikbaar, Probeer dit na 24 uur weer aan te zetten en kijken of het dan weer werkt. 

Hi Alex,

Dank je! Hoe gaan jullie dit terugkoppelen als er een oplossing is?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 3, 2025

Hi ​@Moontje020, nog een update van mijn kant. Eigenlijk een update dat het onderzoek nog loopt. Heeft het bij jou ook gewerkt om WiFi en Bluetooth minimaal 24 uur uit te zetten? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 12, 2025

Ja, dat heeft inderdaad gewerkt!

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • March 15, 2025

Fijn om te lezen, dankjewel voor de terugkoppeling hier.