Skip to main content
Vraag

iPhone 13 verliest de 5G verbinding nadat er een betaling is gedaan

• July 3, 2025
  • 2 reacties
  • 22 keer bekeken

Tijdens het autorijden (Gebruik google maps/rittenregistratie) voor een korte stop voor koffie.

Nadat ik betaald heb verliest mijn iphone 13 telkens het netwerk en moet ik elke keer de iphone herstarten om netwerkverbinding terug te krijgen. De laatste tijd moet ik vaker dan 1x herstarten en het gebeurd enkel in het buitenland (Tenminste, dan ervaar ik het altijd)

Het begint nu langzaam aan erg irritant te worden en ben zeer dringend opzoek naar een oplossing.

2 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • July 3, 2025

Hallo ​@Remcosmits , dat is een heel specifiek probleem!

Contactloos betalen gebeurt via NFC en dat heeft verder geen invloed op 5G (ik kan niet helemaal opmaken uit je verhaal of je daadwerkelijk contactloos betaalt). 

Gebruik je nog andere koppelingen met je telefoon tijdens het autorijden (Carplay / Bluetooth / )?

Het lijkt me overigens eerder een Apple probleem dan dat KPN een oplossing kan geven, maar wellicht komt het vaker voor.

PS: Is je telefoon up-to-date met de laatste software?

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Zoals Arjan al aangeeft is dit inderdaad vrij specifiek ​@Remcosmits . Ik sluit me bij zijn bericht aan en ik zou eens kijken of alle software up-to-date is. Ik kan dit ook niet direct plaatsen.Â