Skip to main content

Mijn mobiel IPhone 14 zou woensdag afgeleverd worden, maar is nog niet binnen!

Kreeg van Post.nl een bericht dat ze tussen 17.30-22.00 zouden afleveren. Maar tot nu toe nog steeds niet. Ook geen bericht van, we komen de volgende dag afleveren!

En nu? 

Hoi @Track en trace Nog niet binnen, welkom hier :)

Is de telefoon inmiddels bezorgd? Het kan gebeuren dat een levering niet lukt op het aangegeven moment. Vaak krijg je dan in de loop van de volgende dag een nieuwe verwachte levertijd. 

Als het nog steeds niet bezorgd is, dan kun je het beste contact opnemen met PostNL waar het pakje blijft.  


Dank je voor je bericht!

Bezorgmoment doorgegeven op een tiijdstip, maar werd niet afgeleverd.

Tot nu toe geen bezorgmoment op track en trace van post.nl


Heb je hem uiteindelijk alsnog gekregen? Zo niet, en als je dat nog niet gedaan had, neem dan zo snel mogelijk contact op met ons via 0800-0402 (gratis). De collega maakt dan een melding voor je aan. Vanuit die melding ontvang jij formulieren om in te vullen. Met die formulieren doet PostNL onderzoek naar waar het toestel is gebleven. En vervolgens krijg je alsnog het pakje geleverd als hij teruggevonden wordt. En als dat niet zo is, dan komen wij in actie. Dan wordt je mobiele bestelling geannuleerd, en kan dan (als jij dat ook wilt) opnieuw ingevoerd worden zodat je een nieuw toestel krijgt. 


Heb je hem uiteindelijk alsnog gekregen? Zo niet, en als je dat nog niet gedaan had, neem dan zo snel mogelijk contact op met ons via 0800-0402 (gratis). De collega maakt dan een melding voor je aan. Vanuit die melding ontvang jij formulieren om in te vullen. Met die formulieren doet PostNL onderzoek naar waar het toestel is gebleven. En vervolgens krijg je alsnog het pakje geleverd als hij teruggevonden wordt. En als dat niet zo is, dan komen wij in actie. Dan wordt je mobiele bestelling geannuleerd, en kan dan (als jij dat ook wilt) opnieuw ingevoerd worden zodat je een nieuw toestel krijgt. 

 

Hi Erik,

Bedankt voor je bericht!

Kreeg vandaag een e-mail van je collega, dat er een onderzoek gaande is!

Dus ik wacht wel af!

 

Mvrgr. Sim


Goedemorgen Erik,

Ik kreeg te horen dat ik m opnieuw moet bestellen. Het was zoek geraakt!

Dus heb t gedaan, en kreeg m afgelopen vrijdag binnen 👍🏽

Bedankt voor je reacties!

Fijne dag!


Super, goed om te horen!


Reageer