Skip to main content

Ik heb mijn nieuwe iPhone ontvangen. Had eerder al een nieuwe besteld maar deze helaas terug moeten sturen ivm oplaad problemen. (Binnen de twee weken) Nu heb ik mijn nieuwe iPhone  ontvangen en blijkt de iPhone gewoon weer hetzelfde probleem te hebben. Weet iemand of dit probleem normaal is of niet. Wanneer ik de iPhone aansluit aan de oplader komt er een melding in beeld (ik snap dat dit normaal is) maar wanneer de oplader er in zit komt diezelfde melding om de +/- 25 seconden weer in beeld.

Hallo @Fleur van Zeeland 

 

Dat is dezelfde oplader en laadkabel die je voor beide iPhones (hebt) gebruikt?

Ik denk dan eerder aan een defecte lader of laadkabel, probeer of het wel goed werkt met een andere oplader en/of laadkabel.

 

Ik had laatst ook zo'n soort probleem bij mijn android mobiel en bij mij lag het aan de laadkabel.
Bij mij zag de mobiel wel dat hij aangesloten was en meldde dat hij aan het langzaam opladen was maar echt opladen deed hij niet.


Welkom op de community @Fleur van Zeeland, het klinkt inderdaad alsof de kabel geen goed contact maakt. Als je het met meerdere iPhones hebt en het met dezelfde kabel was, geeft het mij ook het gevoel dat het de kabel of de stekker is. Heb je het met verschillende kabels, stekkers en/of stopcontacten geprobeerd voor de zekerheid?


Reageer