Skip to main content
Beantwoord

iPhone 15 valt steeds uit

• June 25, 2025
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Ik ben overal aan het zoeken om KPN te bellen omdat mijn nieuw telefoon die ik gisteren heb ontvangen vanaf minuut 1 om de zoveel tijd uitvalt en weer opnieuw opstart.
Heeft iemand een idee?
Alles al geprobeerd (aan/uit, software-update, leeg laten lopen etc.) Niks werkt!

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Danique_Boots, welkom op onze community! Ik denk dat langs de winkel inderdaad de snelste en beste optie is hier zoals Michel noemt hierboven. 
Anders kun je m altijd nog retourneren binnen 14 dagen of daarna aanmelden voor reparatie maar omdat je m nog maar net hebt denk ik dat de winkel of retour t snelst is.

3 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Danique_Boots 

Welkom op de community van KPN.

Het beste kun je met jouw ontvangen iPhone 15 (neem de aankoopbon mee) langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt langs gaan.
In de winkel kunnen ze fysiek met je meekijken, en zo mogelijk achterhalen wat er met jouw iPhone 15 aan de hand is, dit kan vanzelfsprekend niet via de telefoon.

Mocht jouw iPhone 15 daadwerkelijk een defect hebben, dan kan die gelijk (binnen de fabrieksgarantie) gerepareerd worden of mogelijk omgeruild voor een nieuw exemplaar.

Dus pak je iPhone 15 even netjes in het doosje, en pak de aankoopbon erbij en ga morgen of overmorgen even een langs een KPN Winkel.
Neem wel een geldig legitimatiebewijs mee, daar kan om gevraagd worden.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 26, 2025

Hoi ​@Danique_Boots, welkom op onze community! Ik denk dat langs de winkel inderdaad de snelste en beste optie is hier zoals Michel noemt hierboven. 
Anders kun je m altijd nog retourneren binnen 14 dagen of daarna aanmelden voor reparatie maar omdat je m nog maar net hebt denk ik dat de winkel of retour t snelst is.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 26, 2025

Net in de winkel geweest en werd gewoon weer weggestuurd hoor…

Ik moet hem nu retour sturen en dan word order geannuleerd en word er een nieuwe opgestuurd

Echt klant onvriendelijk want dat zij dit niet regelen door een nieuwe mee te geven en hen het te laten opsturen

Als ik dit had geweten hadden we deze meteen opgestuurd en hadden we inmiddels al een nieuwe 

Bij m'n samsung vorig jaar werd deze gewoon netjes omgeruild...echt waardeloos dit..

Als het nou ook ergens terug te lezen is dat dit de voorwaarden zijn had het mij benzine en parkeerkaart en tijd gescheeld...