Skip to main content
Vraag

iPhone 17 preorder. Partner heeft toestel al en die van mij is niet op voorraad

• September 19, 2025
  • 2 reacties
  • 204 keer bekeken

Goedemiddag,

Mijn partner en ik hebben op de zelfde dag de iPhone 17 pro Max besteld als pre order.
mijn partner heeft zijn telefoon vandaag in ontvangst genomen en ik krijg een e-mail dat de telefoon niet op voorraad is.
Wat is dan de pre order in dit verhaal? Ik bestel dit bewust eerder zodat ik ook dit eerder krijg als een ander dit via de site gaat bestellen. Staat er bij levertijd +/- 1 á 2 weken. ik doe de aanname dat als de pre-orders gedaan worden dat de hoeveelheid iPhones hier voor ingekocht worden?

Gr. Judith 

2 reacties

• September 19, 2025

Wat nu uitgeleverd word heeft KPN waarschijnlijk al besteld ver voordat jij je pre-order gedaan heeft.

En wat KPN besteld heeft op de dag dat jij je pre-order gedaan hebt, dat komt waarschijnlijk pas over een maand ofzo. Misschien nog wel later.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 22, 2025

Goedemorgen ​@JK bakker. Welkom op de KPN Community. Wat vervelend dat jouw toestel dan niet direct op voorraad is zeg. Ik kan niet direct aangeven wat de grondslag voor de inkoop is maar je kan eens kijken op: Bekijk de levertijd van de nieuwste smartphones | KPN voor de meest actuele stand van zaken.