Skip to main content
Vraag

iPhone 17 Pro Max levertijd schuift maar steeds verder op

• October 28, 2025
  • 5 reacties
  • 103 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb mn iPhone 17 Pro Max 512GB Silver op 26 september besteld… we zijn nu ruim een maand verder en er staat sinds vandaag dat het nog steeds 2 weken duurt… terwijl er sinds besteldatum al 4 weken stond. 

Wanneer kan ik mijn nieuwe telefoon verwachten? Anders maar abonnement annuleren en verder kijken😅😅

5 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hallo ​@CJPM welkom op de KPN Community! Ik snap dat je daar graag duidelijkheid over wil hebben. Helaas heb ik niet meer informatie beschikbaar dan wat op de site van KPN staat aangeven of in jouw persoonlijke omgeving

Ik hoop dat je hem snel in huis hebt! 

• Deelnemer
  • October 30, 2025

Goedemiddag,

Ik heb de op 26 september een iphone 17 Sage besteld. Op het begin werd aangegeven dat het 4 tot 5 weken kon duren. Nu stond er bij mij ook dat het vanaf dinsdag ook nog 2 tot 3 weken kon duren voordat mijn bestelling aankomt. Nu kreeg ik net een mailtje dat hij op voorraad is. Ik hoop dat die van jou ook er sneller is dan de tabel aangeeft.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Wat fijn dat die er van jou nu wel is, ik hoop ook dat ​@CJPM hem snel in huis heeft.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 31, 2025

Hi! Ik heb de mijne gisteren ontvangen toevallig. Weet dus niet of het bellen, nadat ik de topic had geopend, iets achter de schermen heeft versneld (denk het niet) maar was wel toevallig!

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Wat fijn dat je hem binnen hebt ​@CJPM we leveren hem echt op volgorde af ;-) . Ik wens je een fijne dag en post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen betekenen!