Skip to main content
Antwoord

iPhone 17 White 256GB: wanneer kan deze worden geleverd?

• October 9, 2025
  • 5 reacties
  • 157 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Besteld in de pre order. Levertijd liep al snel van onbekend naar 1-2 weken en toen naar 2-3 weken, domper. Wat is het voordeel van pre-order vraag ik me al 3 weken af.
Ondertussen zit ik op 3 weken na bestellen en staat levertijd weer op 1-2 weken. Kortom, vaag en onduidelijk wanneer ik eindelijk de nieuwe telefoon kan verwachten. 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Mfk1 ,

Wanneer wordt mijn iPhone geleverd?
De veelgestelde vraag op dit moment! Daarom is er een speciale pagina gemaakt waar je zelf de verwachte leverdatum van jouw iPhone 17 kunt checken:

Zo bekijk je de verwachte levertijd van je nieuwe iPhone

Let op: dit is een schatting. De daadwerkelijke leverdatum kan verschillen, afhankelijk van voorraad, levering vanuit Apple en het moment van je bestelling.

Deze pagina wordt iedere dinsdag bijgewerkt met nieuwe informatie.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 9, 2025

Hallo ​@Mfk1 ,

Wanneer wordt mijn iPhone geleverd?
De veelgestelde vraag op dit moment! Daarom is er een speciale pagina gemaakt waar je zelf de verwachte leverdatum van jouw iPhone 17 kunt checken:

Zo bekijk je de verwachte levertijd van je nieuwe iPhone

Let op: dit is een schatting. De daadwerkelijke leverdatum kan verschillen, afhankelijk van voorraad, levering vanuit Apple en het moment van je bestelling.

Deze pagina wordt iedere dinsdag bijgewerkt met nieuwe informatie.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 9, 2025

Die pagina ken ik, daar ligt juist het probleem :-( Ik wacht al een week langer dan waar levertijd nu op het staat. Dat vind ik zo raar. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 11, 2025

Goedemorgen ​@Mfk1 en bedankt voor jouw bericht!

Nooit fijn om langer te moeten wachten dan verwacht, daar kan ik me oprecht alles bij voorstellen. De levertijden die we communiceren zijn altijd verwachte levertijden. We doen ons uiterste best om die zo nauwkeurig mogelijk in te schatten, maar bij populaire toestellen zoals de iPhone 17  zijn we deels afhankelijk van de beschikbaarheid bij de fabrikant. Daardoor kan het gebeuren dat een toestel niet direct binnen de genoemde termijn geleverd wordt. We houden de levertijden daarom continu in de gaten en passen deze aan zodra er nieuwe informatie beschikbaar is. Uiteraard hoop ik dat het toestel op hele korte termijn alsnog bij je bezorgd wordt! 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 11, 2025

Dag ​@Jan van KPN 

volgens mij gaat er een hoop mis:

• bij het bestellen werd géén levertijd genoemd
  • na 3 dagen kwam er ineens bericht 1-2 weken
  • na 5 dagen werd dat 2-3 weken
  • sinds begin afgelopen week is het weer teruggezet naar 1-2

Wat is de uitleg daarvan dan? 
als je die 1-2 weken duidelijk niet haalt, waarom vermeld je het nu dan in de lijst? 

Die uitleg blijft maar uit. Ondertussen wacht ik en kom ik bijna ‘in de knel’ met het halen van de Recommerce deadline, de énige reden waarom ik de nieuwe Iphone via Kpn besteld heb. Wat gaat jullie oplossing daarvoor zijn? 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 15, 2025

Goedemorgen ​@Mfk1 , er wordt rekening gehouden met het feit, dat de levertijden van de nieuwste iPhone serie 17 wat langer kan duren, voordat je hem daadwerkelijk in huis hebt.

Zodra je jouw iPhone daadwerkelijk in handen hebt, heb je 2 weken de tijd om alsnog de inruilbonus aan te vragen bij Recommerce. Hopelijk stelt dit je gerust!