Skip to main content

Mijn telefoon gaat automatisch naar voicemail zelfs nummers die in mijn adresboek staan.

heel vervelend. Wat kan ik hier aan doen?

Hoi @Gusta, als mensen naar jou bellen krijgen zij direct de voicemail dus? Kan je zelf wel uitbellen? Wat je als eerste kunt doen is jouw toestel even opnieuw opstarten en kijken of het daarmee beter gaat. Mogelijk moet het toestel op die manier even opnieuw verbinding maken met het netwerk, kan je kijken of het daarna wel werkt?


Hallo Jasper,

 

zelf kan ik wel bellen. En stomtoevallig werd ik gisterenavond gebeld en ging hij weer gewoon over.

kan ik hier ook een vraag stellen over e-mail? Want die komt niet meer binnen op mijn laptop.

wat kan ik daar aan doen?


Dat is een mooi toeval inderdaad @Gusta, hou het voor de zekerheid nog wel even in de gaten, mogelijk was dit een toevalstreffer.

De vraag over e-mail is nog vrij algemeen, het komt niet meer binnen, maar krijg je daarbij een foutmelding of gebeurt er iets anders? Komt de mail nog wel op andere apparaten? Als een van de apparaten als POP3 is ingesteld zou het kunnen dat die de mail al binnenhaalt en andere apparaten op IMAP de mail niet meer op de server zien staan bijvoorbeeld.


Hallo Jasper,

 

ik log nu in op KPN Webmail net zo makkelijk. Anders ben ik op de laptop alleen maar mailtjes aan het weghalen.

bedankt in ieder geval.

 

Gusta


Dat kan ook inderdaad, als het voor jou prettig werkt kan dat prima. Je kunt de instellingen op alle apparaten eventueel ook aanpassen naar IMAP, dan hebben ze allemaal hetzelfde Postvak in als je nu in de webmail ziet.