Skip to main content

Hallo allemaal,

Ik heb een iPhone 7 Plus, nu krijg ik geen inkomende gesprekken meer binnen maar meteen een berichtje van een gemiste oproep.

 

ik heb alle instellingen nagekeken(Niet storen,doorgeschakeld, blokkades enz), updates zijn uitgevoerd en telefoon opnieuw opgestart.

 

weet iemand waar dit aan kan liggen heb de telefoon pas 9 maanden…

 

Hoi @Iphone7plus 
Staat misschien de vliegtuigmodus ingeschakeld?


Bij mij werkte ….herstel netwerkinstellingen ………..ga naar instellingen/algemeen/stel opnieuw in/herstel netwerkinstellingen…….gaat verder niets verloren.


Nee helaas beide is het niet. Ik zou het namelijk niet meer weten. Zou het misschien kunnen liggen aan dat mijn geheugen bijna vol is. Kan nog wel wat op hoor, maar dat is misschien nog het enige wat ik kan bedenken...


Nou je geheugen heeft er niets mee te maken, heb op mijn iPhone is even zitten kijken maar ik zou dan de optie….Herstel alle instellingen….dan maar doen….misschien toch ergens iets aangevinkt.

Lees verder op het grote boze internet dat als mensen op een andere locatie zijn er geen problemen zijn.

Maar blijft lastig.


Ai, @Iphone7plus, dat is een hardnekkig en zeer irritant probleem zeg!

Wil je eerst voordat je een restore gaat uitvoeren nog een kruistest uitvoeren? Dat houdt in dat je jouw sim-kaart in een ander toestel doet en dan test of er wel inkomende gesprekken binnenkomen. Als dat het geval is, ligt het aan je toestel

Dan kan een restore van je iPhone helpen. Laat je het ons hier weten? 


Hey @Iphone7plus, het is hier al een tijdje stil, betekent dat goed nieuws? Zijn de inkomende gesprekken weer mogelijk? We horen graag van je :) 


Reageer