Skip to main content

Mijn sms worden dubbel verstuurt naar de ontvanger.

 

Ik heb toestel al uitgezet/gerest/andere toestel geprobeerd etc.

Hebben jullie nog een idee?

 

@Susan.Kollmer Welkom hier! Bedankt voor je bericht en fijn dat je ons gevonden hebt. Wat gek dat je sms 2x aankomt. Dit is natuurlijk niet de bedoeling natuurlijk. Staat de sms ook 2x verzonden in jouw berichten lijst? 
Zou je je profiel zo volledig mogelijk willen/kunnen invullen? Dan kijk ik even mee of ik iets zie. :hugging:
Laat het in een reactie weten als je dit hebt gedaan. :nerd:

 


Ik heb het profiel aangevuld. 
heb mijn hele telefoon al opnieuw hersteld.

kwam er wel achter dat dubbele sms niet met 3G gaan alleen met 4g.

 

in mijn telefoon staan ze niet dubbel verstuurd. Heeft hij zelfs aan dat versturen mislukt is


@Susan 30 Het kan zijn dat je berichten stuurt via IMessage.
Kleurt het bericht groen, dan gaat het over een sms. Kleurt het bericht blauw, dan stuur je een iMessage bericht. Dit is een gratis berichten dienst van Apple, voor Apple-users onderling. 
Als je de berichten dubbel verstuurd, ben ik benieuwd of het toevallig in sms-vorm en in IMessage-vorm is of dat de IMessage 2x aankomt. 


Ze zijn groen met versturen. Dus alleen naar sms waar ze naar toe gaan heeft ook geen iMessage 


@Susan 30 Excuses voor mijn late reactie. Ik zie dat ik helemaal niet meer gereageerd heb. Bestaat het probleem nog steeds of is het inmiddels verholpen? 
Op het adres dat je hebt ingevuld staan 2 abonnementen geregistreerd. Kun je mij nog voorzien van het betreffende 06-nummer mét klantnummer? Dan kan ik de netwerkinstellingen eventueel aanpassen. 


@Susan 30 Ik heb helaas niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het via een andere weg geregeld hebt. Anders hoor ik het natuurlijk graag!:hugging:


Reageer