Skip to main content

goede middag, sinds maanden werkt mij iPhone niet meer!  Het toestel geeft op de plaats waar 4G of 5 G moet staan een E aan. Ik heb al twee keer telefonisch melding gemaakt, blijkbaar werd een ticket aangemaakt, ook daarover daarover hoor ik niet’s nada, niet eens een mail dat jullie ermee bezig zijn (als jullie dat wel zijn) ik snap wel dat jullie het druk hebben.

Alles werd uitvoerig getest door vriendelijke mensen, maar ik kan bijvoorbeeld mijn parkeer app niet meer gebruiken en ook bijvoorbeeld google map’s niet meer. Ik heb een super duur abonnement, kocht het toestel bij jullie en ben sinds tientallen jaar bij de kpn. Voel niet dat dit gewaardeerd wordt. Na maanden is weer een vriendelijk telefoon die niets oplosst, niet goed genoeg.  

Met vriendelijke groeten    

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je gemaakt

goede middag, sinds maanden werkt mij iPhone niet meer!  Het toestel geeft op de plaats waar 4G of 5G moet staan een E aan. Ik heb al twee keer telefonisch melding gemaakt, blijkbaar werd een ticket aangemaakt, ook daarover daarover hoor ik niet’s nada, niet eens een mail dat jullie ermee bezig zijn (als jullie dat wel zijn) ik snap wel dat jullie het druk hebben.

Alles werd uitvoerig getest door vriendelijke mensen, maar ik kan bijvoorbeeld mijn parkeer app niet meer gebruiken en ook bijvoorbeeld google map’s niet meer. Ik heb een super duur abonnement, kocht het toestel bij jullie en ben sinds tientallen jaar bij de kpn. Voel niet dat dit gewaardeerd wordt. Na maanden is weer een vriendelijk telefoon die niets oplosst, niet goed genoeg.  

Met vriendelijke groeten  

PS. telefoon werkt ook in Zwitzerland helemaal niet 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

goede middag, sinds maanden werkt mij iPhone niet meer!  Het toestel geeft op de plaats waar 4G of 5 G moet staan een E aan. Ik heb al twee keer telefonisch melding gemaakt, blijkbaar werd een ticket aangemaakt, ook daarover daarover hoor ik niet’s nada, niet eens een mail dat jullie ermee bezig zijn (als jullie dat wel zijn) ik snap wel dat jullie het druk hebben.

Met vriendelijke groeten    

Ze hebben het zeker druk met dit probleem. Naar schatting zijn er iets van 10.000 klanten met een iPhone 11 die een ticket hebben aangemaakt (bron: medewerker klachten KPN). Daarnaast melden er ook iPhone SE gebruikers en hier en daar een iPhone 12 gebruiker waarbij de laatste update niet helpt. 
Je hebt veel geduld nodig, aangezien velen al sinds eind mei wachten. Maar zorg wel dat er een ticket open staat.

waarde Matthew83, ik heb dus geen idee of er een Ticket is, kreeg nooit een bevestiging, behalve telefonisch.  

ben nu in Duitsland, en hier werkt helemaal niets met mijn iPhone, total geen verbinding. kan ik de kpn ook een mail stuuren. heb geen zin om weer te bellen. thx voor tips  

ben nu in Duitsland, en hier werkt helemaal niets met mijn iPhone, total geen verbinding. kan ik de kpn ook een mail stuuren. heb geen zin om weer te bellen. thx voor tips  

Hoi @Max8888 

KPN is niet bereikbaar per email, dus een mail sturen is dus helaas niet mogelijk.
Wel kun je via Facebook of X een bericht naar KPN sturen, en daar wordt ook netjes op geantwoord.

Heb je geen Facebook of X account, dan kun je helaas alleen nog bellen met de klantenservice.
Vanuit Duitsland bel je dan naar het telefoonnummer 0031-612001200 vanaf een Duitse vaste telefoon of +31-612001200 vanaf een willekeurige mobiele telefoon.

Hallo @Max8888, ik kan je melden dat jouw problemen worden herkend door de technische dienst en dat je op de lijst staat voor de definitieve oplossing. Wanneer dat dan gaat plaatsvinden, kan ik helaas niet aangeven. 

Reageer