Skip to main content
Beantwoord

IPhone gevonden in Belgiƫ met KPN Simkaart

• April 29, 2025
  • 4 reacties
  • 74 keer bekeken

Dave Van Moortel
Nieuwkomer

We hebben op het werk een tweetal weken terug een Iphone gevonden met een KPN simkaartje in.

De sim blijkt ondertussen geblokkeerd. Wat kan ik doen om de eigenaar terug te vinden?

Beste antwoord door Dave Van Moortel

Hoi,Ā 

kleine update. De eigenaar is na een tweetal weken toch zelf mobiel komen ophalen. Teruggevonden via Findmyphone. Doordat hij sim geblokkeerd had kon men bij KPN niet meer zien om wie het ging. (tenzij je sim laat uitlezen in KPN winkel maar die hebben we niet in België, denk ik) Bij Apple kon men me ook niet verder helpen door de wet van de privacy. Maar, eind goed al goed .

Grtz

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • April 29, 2025

Hoi ​@Dave Van MoortelĀ 
Gelukkig dat er nog eerlijke mensen bestaan.Ā šŸ¤™
Je kunt naar een KPN winkel gaan of je kunt bellen met de KPN 0800 0402 (gratis)
Of je kunt een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je per direct terug, of op een moment dat jou uitkomt.Ā 

• April 29, 2025

Hallo ​@Dave Van MoortelĀ 

Ā 

Kijk ook even op deze webpagina, je kan via de links daarop ook zoeken of iemand hem als verloren heeft opgegeven en de mobiel daar ook aanmelden als gevonden voorwerp: https://www.politie.nl/informatie/waar-lever-ik-gevonden-voorwerpen-in.html

Dave Van Moortel
Nieuwkomer

Hoi,Ā 

kleine update. De eigenaar is na een tweetal weken toch zelf mobiel komen ophalen. Teruggevonden via Findmyphone. Doordat hij sim geblokkeerd had kon men bij KPN niet meer zien om wie het ging. (tenzij je sim laat uitlezen in KPN winkel maar die hebben we niet in België, denk ik) Bij Apple kon men me ook niet verder helpen door de wet van de privacy. Maar, eind goed al goed .

Grtz

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • May 9, 2025

Dank u voor uw terugkoppeling en al uw inspanningen, het siert u als mens!