Skip to main content
Antwoord

iPhone herkent KPN simkaart niet meer

• November 21, 2025
  • 2 reacties
  • 29 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoe vaak ik de iphone ook opnieuw aanzet, hij geeft aan dat hij geen contact krijgt met de simkaart. 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Jan_Hoogland , welkom bij onze community. 

Een goede tip van PeterG om langs een KPN winkel te gaan. Er zijn ook enkele andere opties: 

1. Je kunt ook een vervangende simkaart aanvragen door contact met ons op te nemen, en dan hoop ik dat je nog een ander nummer hebt dat werkt. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. Je kunt ons ook bereiken via X of Facebook.
  2. Ondersteunt jouw toestel ook e-sim? Dan kun je er ook voor kiezen om dat in te stellen, zo hoef je geen contact met ons op te nemen. Dit doe je in Mijn KPN

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 21, 2025

Ben je al bij een winkel geweest? Dat is hiermee veruit het handigst. 

En als de simkaart stuk blijkt heb je meteen een nieuwe. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 24, 2025

Hi ​@Jan_Hoogland , welkom bij onze community. 

Een goede tip van PeterG om langs een KPN winkel te gaan. Er zijn ook enkele andere opties: 

1. Je kunt ook een vervangende simkaart aanvragen door contact met ons op te nemen, en dan hoop ik dat je nog een ander nummer hebt dat werkt. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. Je kunt ons ook bereiken via X of Facebook.
  2. Ondersteunt jouw toestel ook e-sim? Dan kun je er ook voor kiezen om dat in te stellen, zo hoef je geen contact met ons op te nemen. Dit doe je in Mijn KPN