Skip to main content
Vraag

iPhone inruilen bij Swappie vs. Apple, ervaringen?

• September 11, 2026
  • 6 reacties
  • 90 keer bekeken

xitsmesam
Topper
Forum|alt.badge.img

Gezien ik woensdag goed geadviseerd ben door jullie: 

als ik bij swappie mijn telefoon in zou ruilen zou ik aanzienlijk meer krijgen (als hij goedgekeurd word) dan bij appel. 685 VS. 555. Heeft iemand ervaring met swappie? Gaat dat meestal goed of vinden zij altijd wel iets om over te zeuren? Heb alleen ervaring met recommerce en daar heb ik altijd het volledige bedrag gehad. Ik hoor het graag!

6 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@xitsmesam 

Bij het inruilen van een iPhone, kunnen de bedragen die je daarvoor kunt ontvangen per bedrijf verschillen, waardoor het altijd raadzaam is om dit bij verschillende bedrijven te checken.
Hierdoor kan het dus goed mogelijk zijn, dat je bij Swappie meer krijgt voor je iPhone dan bijvoorbeeld bij Apple zelf.

Swappie bestaat al lang, en heeft inmiddels een goede naam opgebouwd in Nederland.
Swappie krijgt daarom ook op Trustpilot een 4,4 als rapportcijfer.

Klik op de volgende link, en je komt dan direct uit bij alle reviews van klanten die bij Swappie zaken hebben gedaan, ruim 81% is zeer tevreden over de werkwijze van Swappie:

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 13, 2026

Ik heb wel eens voor iemand telefoon gekocht bij Swappie, dat ging goed. Geen ervaring met inruilen, maar ik hoor wel verhalen dat ze inderdaad kieskeurig zijn en vaak minder is. Maar dat hoor ik ook bij de inruilpartners van Vodafone of KPN, dus denk dat dat standaard is.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@xitsmesam heb je nog een goed bod gehad? Je zou ook nog eens kunnen kijken naar de inruilpartner van KPN. Wellicht hebben zij nog een leuk aanbod.  

xitsmesam
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • September 14, 2026

@Remco van KPN eerder al benoemd dat ik met liefde de telefoon had gekocht en ingeruild bij KPN, Zoals ik altijd doe. Maar dat dit niet kon omdat mijn abonnement nog liep. Wacht momenteel op de nieuwe iPhone en ga dan langs Swappie.

xitsmesam
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • September 14, 2026

@ikheetjeff hebber bij kpn gelukkig geen last van gehad. Zaterdag ga ik m inruilen. Word vervolgd!

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Top ​@xitsmesam! Succes dan met inruilen :-) .