Skip to main content

Hallo, ik heb een vraagje. Onlangs heb ik een nieuwe kpn Sim in mijn iPhone geplaatst. Ik ben oud Telfort gebruiker en bijna geheel over naar KPN. Zowel bij Telfort als KPN stond mijn iPhone op 2g. Na het plaatsen van de nieuwe Sim zie ik alleen de optie 3G en 4G. Ik kan de iPhone niet meer op 2G zetten.
 

Is het mogelijk dit weer te activeren?
 

Ik begrijp dat de andere opties sneller zijn en wat meer vragen van de batterij. Ik ben vooral benieuwd of ik de 2G optie weer kan terugkrijgen? 
 

Alvast bedankt voor alle reacties.

Hoi @Kroko515, je wilt dus graag op 2G blijven. Je kunt jouw toestel nu niet meer instellen op 2G? Instellingen > Opties mobiele data? Ik kan het in ieder geval niet op mijn iPhone. Ik kan 3G of 4G kiezen. Dus het kan niet geactiveerd worden ben ik bang. 


Bedankt voor je reaktie. Dat klopt idd. Ik kan nu niet meer voor 2g kiezen.


2G ondersteunt alleen nog bellen en sms. Geen internet. Mogelijk dat je daarom geen 2G meer kunt kiezen.

4G ondersteunt internet en bellen en sms-en via 4G en VoWifi. En internet gebruik via 4G. Internet via wifi werkt altijd, ook als er geen sim is geplaatst.


Hallo Peter, dank je voor de reactie.
 

Ik zat met de Telfort Sim wel op 2G via KPN (dat stond iig bovenin de iPhone). Bij de simwissel verdween de optie in mijn telefoon. Beiden bedankt voor de moeite om mijn vraag te beantwoorden.

vriendelijke groet!