Skip to main content
Beantwoord

iPhone kapot, maar kan geen reparatie aanmelden

• May 6, 2025
  • 5 reacties
  • 39 keer bekeken

Al drie dagen bezig om via de KPN website mijn probleem op te lossen. Online geprobeer het probleem (mijn dode telefoon  Iphone X bij kpn gekocht) op te lossen.

je wordt via de KPN site doorgelinked naar “mijn toestel repareren” Hier loop je vast. Dus na telefonisch overleg met een van u medewerker die adviseerde ga naar een KPN winkel.

Dus naar Doetinchem gefietst (40km heen en terug)Doetinchem gefietst( 20 KM) 

Helaas daar het zelfde probleem. kunnen niet aanmelden bij “mijn toestel repareren”

Is er geen andere mogelijkheid om het reparatie formulier te mailen

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Marinus04, welkom op onze community! Wat merkwaardig! Ik heb er zelf niet echt een verklaring voor maar je kunt met je toestel misschien anders naar een telefoonreparateur of de apple winkel? Die kunnen je hier ook vaak mee helpen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• May 6, 2025

Zit die nog in de garantie? Wanneer heb je dat toestel gekocht? 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Marinus04 

De iPhone X is een oud model, dat in de maand november in 2017 op de markt kwam.
Dit model krijgt geen veiligheids- en reguliere updates meer vanuit Apple, waardoor de kans steeds groter wordt dat app’s op een gegeven moment niet meer zullen gaan werken.
Denk hierbij aan de app van je bank of de Mijn KPN app.

Repareren van de iPhone X raad ik je af, omdat je voor hetzelfde reparatie geld ook een actuele iPhone kunt kopen, zoals de iPhone 12 of iPhone 13.
Deze krijgen nog gewoon veiligheids- en reguliere updates vanuit Apple, en kunnen dus nog jaren mee, plus dat de apps voorlopig nog probleemloos blijven werken.

Dus voor het geld wat je uiteindelijk kwijt bent aan de reparatie van je iPhone X, kun je ook een iPhone 12 of iPhone 13 kopen, aangezien die in prijs flink zijn gezakt.
Daarnaast, en dat is het ook heel belangrijk, is het feit dat je iPhone X geen updates meer krijgt, waardoor je meer veiligheidsrisico loopt en apps op een gegeven moment niet meer zullen werken.

Ook een iPhone is op een gegeven moment gewoon aan vervanging toe.

• May 6, 2025

Als dat ding al zo oud is, dan denk ik dat ze hem helemaal niet meer willen repareren. 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Als dat ding al zo oud is, dan denk ik dat ze hem helemaal niet meer willen repareren. 

Die kans bestaat zeker ​@Marlon92 , omdat het repareren dan geen zin meer heeft, en je voor hetzelfde geld een nieuwe iPhone 12 of 13 kunt kopen.

Ook zou TS ​@Marinus04 nog kunnen checken of hij zijn KPN mobiele abonnement kan verlengen, want dan kan hij ervoor kiezen om tijdens het verlengen, een actuele iPhone er bij te nemen.
Maar dan zit je wel weer vast een een kredietovereenkomst, en dat moet je wel willen natuurlijk.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Marinus04, welkom op onze community! Wat merkwaardig! Ik heb er zelf niet echt een verklaring voor maar je kunt met je toestel misschien anders naar een telefoonreparateur of de apple winkel? Die kunnen je hier ook vaak mee helpen.