Skip to main content

 

Gemiste kans

 

Mijn oude iPhone SE2016 moet vanwege beperkte geheugen capaciteit vervangen worden - gekozen wordt voor een iPhone SE2020. Mijn abonnement bij werd 14 dagen geleden met 2 jaar verlengd en is gekoppeld aan het abonnement van mijn echtgenote.

Tevens heb ik sinds jaar en dag Internet en TV via XS4ALL.nl een volle dochter van KPN. Met andere woorden een “All in One” abonnement…

Ik wilde graag de iPhone SE2020 128GB bij KPN kopen:

Reactie KPN winkel medewerker: “Nee dat is niet mogelijk, alleen via een abonnement”

Maar ik heb al een abonnement en op 8 juni nota bene weer verlengd voor 2 jaar

Wederom reactie KPN medewerker: “Nee dat is niet mogelijk, alleen via een abonnement, dat zijn de regels en we kunnen daar niet van af wijken. Een nieuw toestel kunt U kopen bij Mediamarkt!!!!

 

Waarom kan KPN voor een goede betrouwbare oude klant geen flexibiliteit tonen?

Ongelooflijk.

Over flexibilteit gesproken!

==> kort en bondig “gemiste kans” voor ?

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hi gemiste kans, welkom op het forum. 

Voor het kopen van losse toestellen buiten het abonnement om zijn er wel een aantal restricties en heeft vooral te maken met het tegengaan van losse verkoop door mensen die helemaal geen abonnement bij ons hebben. Afhankelijk van de voorraad in de winkel wordt er een beslissing gemaakt. Bij klanten die wel bij ons zitten zou hier wel coulant mee om worden gegaan, maar wederom afhankelijk van de voorraad. 
Er bestaat ook een andere optie om bij een sim only abonnement na de eerste 3 maanden een toestel toe te voegen, maar dat duurt in jouw geval nog 2 maanden zo te zien. 

Is het je inmiddels wel gelukt om een toestel aan te schaffen? 


Waarom koopt u hem niet bij de mediamarkt of bijvoorbeeld belsimpel?