Skip to main content

Hallo, ik heb nu een paar dagen geleden mijn abonnement verlengd en betaald voor een iphone xs gold 64 gb. Nu staat er bij de bevestigingsmail dat die niet op voorraad is.. wanneer zou deze op voorraad zijn en zijn alle kleuren uit de voorraad? Zou ik eventueel nog kunnen switchen van kleur?

mvg,

tessa

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Goedemiddag @Tessadimitrakakis, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

De iPhones zijn inderdaad op dit moment schaars en niet op voorraad, waardoor we inderdaad helaas even moeten wachten op de volgende levering. De volgende levering voor de gouden variant is nog niet bekend.. Het was eind februari, medio maart, maar vanwege maatregelen rondom het coronavirus is de levering waarschijnlijk vertraagd. Dit geldt ook voor de andere kleuren, dus switchen heeft geen zin. Er zijn nu 2 mogelijkheden:

  • Wachten tot het toestel geleverd wordt. Indien je huidige toestel kapot, verloren of niet echt meer te gebruiken is dan snap ik dat je hier niet op zit te wachten.
  • De bestelling annuleren en voor een verlenging met een ander toestel gaan (of los kopen in een winkel waar hij op voorraad is). Je krijgt het geld dan teruggestort. Bel hiervoor even met 0800-0402.


Heb je nog meer vragen? Dan hoor ik het graag!


@Tessadimitrakakis, ik heb geen reactie meer gehad. Ik ga er vanuit dat je voldoende informatie hebt ontvangen hierover. Zit je nog met vragen? Kom dan gerust terug in het topic :slight_smile:


Ik ben voldoende geïnformeerd en wacht tot die weer op voorraad is. Wel zou ik graag een indicatie krijgen van de datum dat de levering wordt verwacht. 


@Tessadimitrakakis, op dit moment is er nog geen indicatie of levertijd bekend. Zodra we die wel hebben laat ik het weten, ik zal het dus in de gaten houden voor je!


Reageer