Skip to main content

Ik heb mijn iphone 12 pro op 23 oktober besteld en heb hem nog niet binnen. 8 dagen geleden een mail gekregen dat dit nog wel lang zou kunnen gaan duren. Ik ben nu super bang dat ik hem niet voor 6 december binnen zal hebben om eindelijk dan eens een keer te kunnen registreren voor airpods. Maar de airpods actie is de enigste reden dat ik mijn iphone 12 pro hier heb besteld met een abbonnement. Ik heb hem voor de juiste datum besteld en de actie geld dus op mij. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik toch de airpods volgens de actie krijg? Ookal word mijn telefoon na 6 december geleverd? Maak me nu echt zorgen erover.

Kan hier een reactie op gegeven worden?


Hoi @Eline2700, welkom! Ik verwacht dat dit geen probleem gaat zijn. We hebben de invultermijn al een keer verlengd (naar 6 december). Als blijkt dat het alsnog niet lukt om telefoons die wel in de actieperiode besteld zijn allemaal geleverd te hebben voor de 6e, dan ga ik ervan uit dat we de termijn nog wat opschuiven. 'k vraag het voor de zekerheid nog even na, ik kom er op terug.


Beste Erik,

Ik zit exact met hetzelfde probleem. De Pro Max is nog steeds niet binnen en ben bang dat deze niet op tijd binnen is. Zodat ik de Airpods voor 6 december kan bestellen.

 

 


Ik heb een update, @Eline2700, @ZZchi, de termijn is verlengd. Het aanvraagformulier blijft nu tot 20 december beschikbaar. Mocht levering onverhoopt nog meer vertraging oplopen, dan verwacht ik dat het formulier mee blijft verschuiven.