Skip to main content

Ik krijg net een mail dat mijn iphone (abbonement) bezorgd is op mijn huis adres. 

Nou, er is niemand thuis.. en ik moet er voor ondertekenen?

Zojuist ook mijn buren gebeld, er ligt geen pakketje voor mijn deur? 

Andere buren hebben het ook niet ontvangen. het gaat wel om een nieuwe iphone, waarvoor ik moest tekenen voor ontvangst.. Hoe kunnen we dit oplossen? 

 

Graag mailen, bellen lukt niet ivm werk en ik probeer jullie al op meerdere manieren te bereiken.  

Hi en welkom hier @Cynthia1992.

Ben je er intussen uit gekomen met je pakketje met je nieuwe telefoon? Zo niet, bel dan even met onze klantenservice. Via die weg kan de juiste verificatie worden gedaan. En kan er, indien nodig, een onderzoek worden opgestart. Maar ik hoop dat 't niet nodig is en je pakketje intussen al boven water is!


Ik heb inderdaad contact gehad.. er is een onderzoek ingesteld… 

 

maar dat houdt in dat ik nu 30 dagen moet wachten zonder telefoon… en er stond heel duidelijk dat er gelegitimeerd moest worden bij ontvangst…. Dat is niet gebeurd. 
 

 

ik wil mijn abonnement opzeggen, want ik wil elders een abonnement afsluiten zodat ik morgen een nieuwe telefoon heb….
maar ook dat kan nu niet. ik ben zeer ontevreden.


ik wil mijn abonnement opzeggen, want ik wil elders een abonnement afsluiten zodat ik morgen een nieuwe telefoon heb….
maar ook dat kan nu niet. ik ben zeer ontevreden.

Het zuurste van het zuurste is je overkomen, en je staat helaas met je rug tegen de muur tot het onderzoek is afgerond.
Tot die tijd is opzeggen of annuleren ook geen optie, omdat het tegendeel nog niet bewezen is.


Oké! 
maar dan ga ik naar een andere provider. Sluit ik daar een abonnement af, waarbij ze wel vragen om id kaart.. en heb ik morgen mijn telefoon. 
 

mag ik dan even zwart op wit dat ik na het onderzoek is afgerond, mijn contract bij jullie kan opzeggen? Want dat red ik niet binnen de 14 dagen die ervoor staan nu. Lijkt me dat ik dan nog recht heb op 14 dagen na afronding van het onderzoek??


Ik ben gewoon een mede forum-lid ter verduidelijking, mijn advies is dit nu al schriftelijk (annulering) kenbaar te maken aan KPN, het kan ook via dit formulier: Formulier klacht doorgeven

Officieel heb je 14 dagen de tijd na levering, echter is volgens PostNL het pakketje al geleverd, dus hier zal KPN wat mee moeten lijkt me om dit voor je op te lossen.

Stel het loopt heel gek (waar we niet vanuit gaan) als ze dit weigeren, zal PostNL of KPN met een handtekening moeten kunnen aantonen dat jij hebt getekend, wat ze niet kunnen afgaand op jouw verhaal.

Staat er toevallig een handtekening in de PostNL app voor de levering ?

Wel wil ik nog even opmerken, dat dit bij elke telefoon provider had kunnen gebeuren, het is de PostNL bezorger die zich niet aan de procedure heeft gehouden. Laten we hopen dat je geen slachtoffer bent geworden van verduistering vanuit de bezorger.

Ik hoop oprecht dat je pakketje ergens tussen ze stoel is gevallen en dat hij morgen alsnog bovenwater is.
 


Reageer