Skip to main content

Hallo, ik heb gister de iphone xs 64 GB gold bij jullie besteld. Maar hij geeft aan dat deze niet op voorraad is. Aangezien mijn huidige telefoon kapot is zou ik graag willen weten wanneer de iphone xs weer leverbaar zou zijn. 
 

groetjes,

Daisy

Ik neem aan dat je niet onder een steen leeft. Corona? De productie in China ligt al weken stil en moet nog op gang komen. Daarna moet het nog per schip naar Europa als er voldoende zijn om in te schepen. Kortom, van dat merk is er de eerste 10 weken nog niks te verwachten.

Als KPN informeert bij hen is het antwoord: “we geven geen ramingen van levertijd”.

Wil je dus snel een andere om je kapotte te vervangen dan is een ander merk de enige oplossing.

De enige die nog iPhones leveren zijn de Apple stores. Maar ook dat zijn ouder(e ) modellen.

Om van je huidige bestelling af te komen kun je deze annuleren. kpn.com/annuleren


Hoi @Daisyy welkom op het forum! 
Ik vrees dat ik inderdaad geen goed nieuws heb. Zoals @PeterG noemt zijn deze toestellen helaas slecht tot niet leverbaar op dit moment.
Je zal hier inmiddels al wel bericht over gehad hebben vermoed ik.
Mocht je echt haast hebben zou je dit toestel beter ergens anders kunnen aanschaffen. Je kunt hierover ook contact met ons opnemen op 0800-0402


Hoi @Daisyy We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!