Skip to main content

Beste kpn,

 

Ik kon 10 februari mijn telefoon verlenen. Dat heb ik gedaan en heb een iPhone XS gold 64 GB besteld. Er stond er onder voor 23.59 besteld de volgende dag in huis. Maar ik heb hem nog steeds niet. Dus nou is mijn vraag hoelang gaat het nog duren wacht al meer dan een maand. 
 

met vriendelijke groet,

Laura

Goedenavond @Laura_0499_, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Helaas zijn toestellen, de iPhone's voornamelijk, op dit moment niet op voorraad of leverbaar. Dit heeft te maken met de maatregelen rondom het coronavirus. Op dit moment kunnen we helaas nog geen uitspraken doen over de levering, omdat wij ook in onzekerheid zitten wanneer dit binnenkomt. Je hebt de mogelijkheid om nog te annuleren, en te kiezen voor een ander toestel dat wel op voorraad is. Of om langs een KPN winkel te gaan (die nog wel open zijn, kijk hier) om een toestel uit te kiezen (en meteen mee te krijgen). Deze schaarste geldt niet alleen voor iPhone's, maar ook weer niet voor alle toestellen / merken.

Onze excuses voor dit ongemak, we hadden het ook graag anders gezien :disappointed_relieved:


Hoi! Ik heb hetzelfde probleem. Is er een andere kleur van de iPhone XS wel leverbaar?


Álle iPhones XS 64GB (alle kleuren) zijn eind april weer beschikbaar. De zilveren variant vanaf 20 april, zoals het nu lijkt. Ik begrijp het als je graag bij een iPhone blijft en niet voor een ander merk wil kiezen, maar heb je snel een toestel nodig dan is dat wel het advies. 


Reageer