Skip to main content

Hallo,

 

Iheb een abonnement met iphone xs afgesloten. Vervolgens wordt dit abonnement maar steeds uitgesteld en uitgesteld, omdat de xs niet leverbaar is. Uiteindelijk komt er een mail dat IK de overeenkomst geannuleerd heb (dat klopt dus niet). 
 

2 dagen later word ik gebeld door reviva dat ze mij de iphone 11 pro aan mogen bieden tegen dezelfde voorwaarden als de xs! Ik ben akkoord gegaan. 
 

nog 2 dagen later komt de postbode met de grnoemde 11 pro. Ik heb getekend voor ONTVANGST van het toestel. Onder in het doosje waar de 11 pro in zat ligt het nieuwe contract. 
Tot mijn verbazing moet ik €360,00 bij betalen voor dit toestel. Voor de xs was dat €24,00. Dit is dus niet onder dezelfde voorwaarden. Ook mijn maandelijkse abonnementskosten stijgen aanzienlijk. Ook niet volgens dezelfde voorwaarden als de xs dus!

2 dagen later vind ik in mijn mail een door mij ondertekend contract van de iphone 11 pro volgens de nieuwe voorwaarden  

Niet juist.  Het contract is niet door mij ondertekend. Die ligt hier op tafel. Op dat contract is de handtekening geplaatst, die ik gezet heb voor het ontvangen van het toestel. (Is dit geen valsheid in geschrifte?)

na talloze telefoontjes en kastje-muur toestanden zouden we terug gebeld worden. Inmiddels 3 of 7 beloftes verder (ik raak de tel kwijt) zijn we nog steeds niet gebeld!

Inmiddels heeft kpn wel mijn nummer overgezet. Als er geen oplossing komt ben ik straks ook nog mijn telefoonnummer kwijt!

 

Binnen knp is er contact gewerst met het uhvo en zij moesten het oude contract nog even hebben. En daarna was er radiostilte vanaf de knp. Dit speelt nu al vanaf juli. Wij willen nu wel eens goed geholpen worden. En we willen dat kpn zich aan de afspraken houdt, want dit is echt waardeloze service zo!

 

met vriendelijke groet,

 

Juliette ter Voorde

 

Jeetje, ik kan me voorstellen dat je dit nu wel een keer goed opgelost wil hebben @Juliette ter Voorde. Dit klinkt allemaal heel dubieus van onze kant. Ben je na lang wachten eindelijk blij dat je een ander toestel krijgt, moet je ineens zonder dat je het weet bijbetalen en heb je ook nog eens een hoger bedrag per maand. 

Ik weet niet of er ondertussen alweer contact geweest is, of dat je nog steeds niets bent opgeschoten. Hoe dan ook vraag ik je alvast om je forumprofiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant. Mocht ik nog wel iets voor je uit kunnen zoeken, dan kan ik dat direct doen. 

Ik hoor graag weer van je!  


Hoi Niek,

 

tot dit moment ben jij de enige die vanuit KPN gereageerd heeft (als je bij kpn werkt tenminste)

 

groetjes,

juliette


Profiel aangepast en de vragen die er waren zo goed mogelijk ingevuld. Niks gezien over 4 cijfers van je bankrekening of zo


Ik werk zeker bij KPN 🙂 En bedankt voor de gegevens. Ik ben gelijk je dossier ingedoken en zie een heleboel notities en contactmomenten van de afgelopen 7 weken. Ik verbaas me er behoorlijk over dat dit nu al zo lang duurt. 

Wat je zegt klopt. Er is meerdere malen contact gezocht met het UHVO door mijn collega's. Dat zie ik ook terug. Echter, ik zie nergens een reactie of notitie dat het UHVO heeft gereageerd. Ik heb nu de collega's die de actie hebben uitgezet bij het UHVO gemaild met de vraag wat de status is. Zelf nog een keer de actie uitzetten heeft niet veel zin vermoed ik. Helaas zijn de collega's in kwestie niet online op dit moment, maar ik hoop spoedig antwoord te krijgen. Zodra ik iets weet laat ik je dat hier weten natuurlijk. 

Voor nu wil ik je vragen om nog iets meer geduld op te brengen, maar eigenlijk kan ik dat helemaal niet meer van je vragen. Daarvan ben ik me bewust.


Hoi Niek,

blijkbaar heeft jouw actie succes gehad!!!

we zijn van de week eindelijk gebeld met een zeer passende oplossing!!!!

  •  abonnement blijft zoals we van origine overeengekomen zijn
  • we hoeven geen bedrag bij te betalen
  • we mogen de iphone 11 pro gewoon houden 

ik ben dus heel erg blij en vind het super dat het nu opgelost is 🎉🎉

hartstikke bedankt!!!

 

met vriendelijke groet,

juliette

 


Fijn om te horen dat het alsnog netjes is opgelost 🙂 Dan kunnen we dit voor nu gewoon lekker achter ons laten gelukkig. 

Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, dan weet je me hier te vinden! 


Helemaal goed! Tnx again


Reageer