Skip to main content

Goedemiddag,

Op dit forum lees ik veel berichten over iedereen die de iphone xs besteld hebben die niet leverbaar blijkt te zijn na bestelling.
Ook ik heb dit zelfde probleem. Er staat niks op de site en pas na bestelling wordt dit gemeld. Als hier al maanden mensen over klagen begrijp ik niet dat dit van uit Kpn niet op de site word gezet tijdens bestelling.

Ik hoop dat de levertijd van medio maart correct is en we niet nog langer zonder enige informatie op ons telefoon moeten wachten.

 

Goedemorgen @Daphne., welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

De iPhones hebben inderdaad een leverprobleem, ook door genomen voorzorgsmaatregelen vanwege het coronavirus. Op dit moment is nog niet bekend wanneer de volgende levering binnenkomt, ook niet bij ons helaas :disappointed_relieved:  Dit probleem is er natuurlijk pas sinds enkele weken, daarvoor waren de iPhones af en aan wel op voorraad en is het niet wenselijk om dit steeds weer op de website aan te passen. We hopen gewoon dat de leveringen zo snel mogelijk binnenkomen en we de iPhones naar onze klanten kunnen uitleveren!


Reageer