Skip to main content

Vraagje ik wil een nieuwe telefoon kopen met abbo van KPN en leest dat je dan een combikorting kan krijgen van 7.50 als je al iets hebt van KPN 

nu heb ik internet van KPN maar dat was eerst van Xs4all werkt het dan ook ?

moet ik bij de aanvraag bv mijn xxx@kpnmail.nl gebruiken inplaatst van xxx@xs4all.nl ?

 

alvast bedankt voor de Info

 

Hallo @FreakGIB ,

Ja, je hebt nu een abonnement bij KPN en dan heb je ook recht op die combikorting.

Het e-mailadres is niet bepalend. Je kunt zelf een e-mailadres opgeven die jou het beste uitkomt.   


Bedankt voor de informatie.

Ik heb zojuist met KPN aan de telefoon gehangen en inderdaad, ik ontvang die korting van €7,50.

Bij KPN kost de iPhone 14 Pro Max, met onbeperkt bellen en internet, maandelijks €66. Daarbovenop komt een eenmalige betaling van €240 en nog aansluitkosten.

Bij Belsimpel is het maandelijkse bedrag hetzelfde, €66, maar hoef ik slechts €24 eenmalig bij te betalen en €25 aan aansluitkosten.

Volgens Belsimpel bedragen de kosten na twee jaar €25 per maand, terwijl dit bij KPN €51 per maand zou zijn.

Daarom lijkt het me voordeliger om de aankoop via Belsimpel te doen.

Moet ik echter bij Belsimpel nog iets doorgeven of bewijzen dat ik een KPN-klant ben?

 


Je kunt dat zeker aan hun doorgeven. 


Je kunt tijdens het bestellen via Belsimpel aangeven dat je ook een internetabonnement van KPN afneemt @FreakGIB